• bambaloni

Tips på goda shakes och soppor från Nutrilett, Allévo och naturdiet?

Någon som testat "pulverdieten" och kan tipsa om goda Shakes, smoothies och soppor från märkena Nutrilett, Allévo och Naturdiet? Någon där havresmaken inte är så stark helst.  :) 

• Svar på tråden Tips på goda shakes och soppor från Nutrilett, Allévo och naturdiet?
  • Julibebisen12

jag vill tipsa om gymgrossistens pulver

klarade inte alls av nutrilet eller allove, men med diet pro som är gymgrossistens märke
    lyckades jag gå ner 16 kg :D:D (då åt jag 2-3 shakes och 2-3 vanliga mål/dag+ mer motion)

Pröva dem! De smakar mycket bättre!!

Finns även som mealpro (mer kalorier än diet pro) med andra smaker
    jag har 2 diet och 1 meal pro så man har lite olika smaker

http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/diet-pro-advanced-1-kg
    http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/meal-pro-regular-1-kg

Jag funderade länge på om det var värt det, så jag räknade ut hur mycket det skulle kosta
    och det skulle bli mycket billigare med att äta diet pro i 2 veckor än allove/nutrilett :)

Hoppas ni testar :) 

• sophiie

Har provat både Cambridge och slanka. 1000 gånger bättre än naturdiet odyl.

• Julibebisen12

nej inte dem jag tipsade om
    jag lät mina stå i kylen ca en timme innan jag drack för de skulle vara riktigt iskalla hehe :) smakade som smält milkshake

• sirisdotter
    Julibebisen12 skrev 2012-10-06 02:02:02 följande:
    nej inte dem jag tipsade om
    jag lät mina stå i kylen ca en timme innan jag drack för de skulle vara riktigt iskalla hehe :) smakade som smält milkshake

Finns det bara söta smaker?  
  • min lilla familj

Tycker alla de tre märkerna är hemska, modifast däremot är riktigt gott, älskar hallonen.

• min lilla familj
    Sthlm Cicci skrev 2012-10-06 22:56:14 följande:
    Vart jan man köpa modifast? Hur är dom andra smakerna då?

Apoteket, modifast.se. Älskar alla smaker förutom kaffe, men det beror på att jag inte dricker kaffe i vanliga fall heller.
  • Julibebisen12

sirisdotter
    hur menar du med söta smaker?

det är socker i allt, tror dock att det är sötningsmedel i dessa... smakar inte sött faktikst :)

• MikaelaDuumboO

Modifast är det bästa enligt mig :) dom godaste shakerna där är hallon och även choklad :) chokladen smakar dock precis som chokladpudding :)

• sirisdotter
    Julibebisen12 skrev 2012-10-16 00:20:56 följande:
    sirisdotter
    hur menar du med söta smaker?

det är socker i allt, tror dock att det är sötningsmedel i dessa... smakar inte sött faktikst :)

Om jag ville testa att leva på pulverdiet en period skulle det vara  svampsoppor,  blomkålsoppor,  tomatsoppor mm -  inte några sötsliskiga desserter.
  • Julibebisen12

aha :) jo det är alltid bäst att ha naturligt

finns en bok som heter ät rätt bränn fett där set finns en jättegod fettförbränningsoppa :) smakar som gulach utan kött

• Mammas V

ja har prövat alla dom där o tycker de är vidriga. men nu har ja hittat nåt som heter shake diet, ska tydligen va jätte goda! Kolla upp de!

Viktor 08.05.19. Vilma 11.07.14
  • Sixsax

Kan rekommendera Diet Shake från svenska kosttillskott. Jordgubb faller mig i smaken. Har inte gillat andra märken som herbalife mm. Men jordgubben har inte någon bismak och är inte tjock eller svårdrucken. Godast fryskall :)

Svar på tråden Tips på goda shakes och soppor från Nutrilett, Allévo och naturdiet?