Snälla,spekulera åt mig,blir knäpp!
Hade lite diffus äl denna gång och även sen,men dock tydligt vad jag anser är äl (brukar oftast stämma på dagen när mensen kommer). P.g.a att jag slopade proggisarna denna cykel för första gången på över 3 år minns jag knappt hur jag brukade vara precis innan mens "proggislös" så jag hade inga direkta förväntningar och tänkte att mensen kan komma redan som igår och senast imorron. Inte ett spår av mensen,men däremot en massa genomskinliga flytningar sen igår kväll!? Har ju vart rena öknen där nere sen äl var över och nu ser det ut som äl och så har jag inget minne av att nånsin ha haft innan. Vad sjutton gubbar händer nu?
Alt. 1: jag hade inte äl för 14 dar sen utan kroppen ägglossar nu istället
Alt. 2: det är början på mens fast de är genomskinliga och jag aldrig haft så och inte känner mig "mensig"
Alt. 3: jag är gravid och detta är ett gravsymtom-har nästan alltid haft proggisar som gravid så jag vet inte hur jag skulle varit utan
Alt. 4: det är ett symtom på klimakteriet
Alt 5: tja,vad säger ni?
Mycket tacksam för svar!-utom "ta ett test" för det blir inte aktuellt på många dar än! Testar inte bara för att,gravtest har visat minus fast jag varit gravid och plus när jag burit ett dött foster så de säger ingenting egentligen,men alla andra spekulationer är välkomna! Efter detta år blir jag på allvar knäpp på min kropp snart!