• Man87GBG

två barnspappa vill hitta kärleken

Jag är en snäll,kärleksfull och ärlig man som söker efter kärleken..
    Vet dock inte riktigt var man hittar kärleken nuförtiden, då jag aldrig dejtat. haft ett förhållande sen jag var 16 år och nu är jag 25.. Känner mig redo att hitta kvinnan i mitt liv.
     Du får gärna ha barn själv eftersom jag vill ha en barnkär kvinna, själv så har jag två söner på 1 och 3 år.

Var finns kärleken i mitt liv?     

• Svar på tråden två barnspappa vill hitta kärleken
  • Man87GBG

Var söker man då? verkar hopplöst

• Emsbli

Jag är 25 nu och känner väl lite samma sak. Men man ska inte leta sägs det ju. Sen är det svårt att hitta någon när man har barn. Jag har min tjej på heltid hon är 4,5. 

• Nikis

Leta inte är mitt tips! Kärleken kommer. Jag är ensamstående till mina två barn på 4 och 1 och jag har vart med på olika dejtingsidor, men allt känns så desperat! Skickar mobilnr i första mailet man får, frågar inget om mig utan rakt på sak om sex, mm. Känns oseriöst. Vissa kanske är seriösa, men inget jag märkt av. Jag la ner det där och lever bara för barnen ett tag :) kärleken får komma sen! Lycka till :)

• Linnea 538

Känner samma sak här.
    Är själv 25år och letar efter en ärlig och snäll kille som jag kan leva med.
    Vet dock ej om jag skulle vara din typ av kvinna, haha.
    Men hoppas att du finner kärleken. :) 

• SaCh

Du ska visst då leta! Eller, åtminstone bjuda in folk i ditt liv genom att intressera dig för folk. Gå ut på krogen, ta en kurs, häng i lekparker och njut av livet och av alla möjligheter som finns. Skratta, prata och gå långsamt framåt när det väl blir förälskat :) Lycka till och ha så kul :)

Svar på tråden två barnspappa vill hitta kärleken