• cawe93

Ha sex när barnen sover brevid i sängen...?

När jag va liten och sov med mina föräldrar i sängen så ett ex antal gånger hände det att jag vaknade av stönande och skakande och att dom tog mitt täcke för att inte vissa sig själv så att jag frös.( inte konstigt att jag vaknade )
    Jag fick stå ut med det här i bland minutrar, ibland timmar. 
    vågade aldrig berätta att jag vaknade för när jag väll gjorde det sa dom bara somna om nu, klockan är mycket. ÖHHH och fortsatte...

Själv skulle det aldrig falla mig in att ha sex när mina framtida barn sover i sängen.
    Ska jag ha sex lyfter man väll fan barnet/barnen till en annan säng, går inte de... gå ut ur rummet och gör det på toaletten..  
    Jag har fått en liten störning som alltid ligger där och skadar mig.  

Vad tycker ni, är det okej eller är det bara helt sjukt fel?    

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-10-08 23:04
    Låter ni barnen sova isängen? och isånafall har ni sex medans dom ligger där?
    vill bara säga att det förstör barns liv på ett sätt.
  • Svar på tråden Ha sex när barnen sover brevid i sängen...?
  • MissEofc

Been there. Blev skadad för livet när jag låg bredvid pappa och hans tjej när dom hade sex. Tycker dom borde kunna vart lite diskreta iaf och inte stönat som värsta porrfilmsskådisarna, men nejdå. 
    Det var stånk och stön och ÅH jag kommer i över en timme.

• Singoallaa

Totalt sjukt, vidrigt....som att dom hade en trekant med ig!

• cawe93

Seriöst det är förjävligt! Så många timmar och nättar man fått stå ut när man bara vill sova.

• MalinEddie

Mycket fel enligt min mening. Hur gammal var du? Det är inte på något sätt konstigt att det har påverkat dig. Jag hörde mina föräldrar en gång när vi var på semester och bodde tätare än vanligt och grät mig själv till sömns den kvällen. Trodde mamma hade ont, att pappa gjorde henne illa. Det skulle aldrig falla mig in att ha sex i närheten av mina barn. Det är för mig något privat som ett barn inte ska behöva bevittna, det kan upplevas mycket skrämmande att se och höra sina föräldrar då.

• MalinEddie

Våra barn knallar in på natten ibland och sover vidare oss oss. Sällan idag. Kanske en gång varannan vecka. Då sover vi. När de var spädisar samosv vi ibland i perioder och då somnade de också i vår säng kvällstid. Sex hade vi givetvis på andra ställen under dessa perioder. I gästsängen, duschen eller soffan t.ex. Skulle som sagt aldrig ha sex bredvid ett barn oavsett ålder. Jag tror att barnet kan påverkas negativt av det och jag skulle aldrig känna mig bekväm eller känna lust om jag såg mitt barn samtidigt.

• cawe93
    MalinEddie skrev 2012-10-08 23:07:05 följande:
    Mycket fel enligt min mening. Hur gammal var du? Det är inte på något sätt konstigt att det har påverkat dig. Jag hörde mina föräldrar en gång när vi var på semester och bodde tätare än vanligt och grät mig själv till sömns den kvällen. Trodde mamma hade ont, att pappa gjorde henne illa. Det skulle aldrig falla mig in att ha sex i närheten av mina barn. Det är för mig något privat som ett barn inte ska behöva bevittna, det kan upplevas mycket skrämmande att se och höra sina föräldrar då.
    Jag va oerhört mammig och avundsjuk som liten så, det räkte inprincip att min far kysste henne så började jag gråta. Men när det va natten så och hörde lite va som hände kunde jag inte öppna munnen låg där och skakade för att jag frös och det blev aldrig tyst eller stilla. det började när jag va 5 år  och det fortsatte ett bra tag för jag va så mammig. jag kunde inte släppa taget om henne. men när jag nu inte kunde göra det. ja jag förstår dom vill ha sex, men endå. jag sover. Lyft in mig till min säng. svårt? Det låter hemskt det du berätta, dock så visst jag va dom höll på med så jag tyckte det va pinsamt att säga något. vet inte hur jag visste va det va men... någonting fick mig veta.
  • MalinEddie
    cawe93 skrev 2012-10-08 23:14:20 följande:
    Jag va oerhört mammig och avundsjuk som liten så, det räkte inprincip att min far kysste henne så började jag gråta. Men när det va natten så och hörde lite va som hände kunde jag inte öppna munnen låg där och skakade för att jag frös och det blev aldrig tyst eller stilla. det började när jag va 5 år  och det fortsatte ett bra tag för jag va så mammig. jag kunde inte släppa taget om henne. men när jag nu inte kunde göra det. ja jag förstår dom vill ha sex, men endå. jag sover. Lyft in mig till min säng. svårt? Det låter hemskt det du berätta, dock så visst jag va dom höll på med så jag tyckte det va pinsamt att säga något. vet inte hur jag visste va det va men... någonting fick mig veta.
    Det låter som att du lägger skulden på dig själv. Gör inte det! Dina föräldrar agerade helt fel. Mammig eller pappig kan man vara men föräldrar ska sätta gränser för sig själva och barnet. Har du haft svårigheter senare på grund av detta?
    Vad jag upplevde var en enskild upplevelse men skrämmande för mig som barn. Mina föräldrar var i närheten, men inte i samma säng. Trodde jag sov. Att ha sex i samma säng som en 5-åring anser jag vara helt fel.
  • Cecese

Jag har aldrig klarat av att ha sex när barnen ligger i samma säng, inte ens när dom var nyfödda bebisar och inte skulle fattat nåt om dom vaknat. Även när dom var bebisar så lyfte vi över dom i egen säng när vi skulle ha sex. Jag personligen skulle inte ens kunna slappna av och njuta om jag hade barn i samma säng.

• soetnoet

Nej, nej, nej! Inte okej. Vet saker om min mamma som jag INTE borde veta. Låg bredvid henne och hennes nye sambo två gånger när dom hade sex. Fortfarande äckliga minnen.

• hannis

Vår son sover i egen säng som står bredvid vår säng och vi har ofta sex när han sover bredvid. Han sover hårt och vaknar inte så jag ser inte problemet. Han är 2,5 år.

• MissEofc

2,5 år är väl på gränsen till att dom fattar, men äldre barn som vaknar och fattar är det äckligt. Tror inte ni skulle nuppa om ni hade en 8 åring bredvid er :p

• hannis

Nej en 8-åring skulle såklart vara skillnad! Men bebisar och småbarn som sover utgör inga hinder för oss. Tror och hoppas att vår son kommer att sova i eget rum när han är 8.

Svar på tråden Ha sex när barnen sover brevid i sängen...?