• Anonym (Bajsätaren.)

    Jag brukar äta bajs, fråga vad du vill!

    Jag brukar ibland smaka lite på mitt eget bajs samt andra saker från min kropp.
    Fråga mig vad du vill!

  • Svar på tråden Jag brukar äta bajs, fråga vad du vill!
  • Anonym (Bajsätaren.)
    Anonym (okej) skrev 2012-10-09 08:32:30 följande:
    Äter du det som det är eller bereder du det på något sätt? Kryddar du fekalierna före eller efter bajsandet?
    Jag brukar faktiskt krydda det lite eller blanda ut det med tex grädde. Tar då kanske 1 del bajs och 5 delar grädde.
    Det funkar att äta som det är också, men smaken blir mildare om man mixar.
  • Anonym (Bajsätaren.)
    Anonym (hmmm) skrev 2012-10-09 08:34:22 följande:
    Är du seriös?
    Ja. Tyvärr? Detta är inget jag direkt är stolt över men har hållit på med detta nu i ett antal år.
    Kan inte sluta.
  • Anonym (Bajsätaren.)
    Anonym (hmmm) skrev 2012-10-09 08:35:31 följande:
    Har du kollat upp om du har brist på något i kroppen (vitaminer, mineraler, tex järn, magnezium, zink eller annat)?
    Nä, det kanske jag borde göra. Skulle de kunna förklara varför jag äter bajs?
  • Anonym
    Anonym (Bajsätaren.) skrev 2012-10-09 15:20:31 följande:
    Jag brukar faktiskt krydda det lite eller blanda ut det med tex grädde. Tar då kanske 1 del bajs och 5 delar grädde.
    Det funkar att äta som det är också, men smaken blir mildare om man mixar.

    Hahahaha, nu fattar jag att du driver med oss Tack för dagens skratt!
  • Anonym (Bajsätaren.)
    Frontline skrev 2012-10-09 08:38:25 följande:
    Äter du det som det är eller lagar du till nått av det?
    Blandar lite i min mat ibland. Ibland om jag får bajs på handen då jag torkar mig så slickar jag bort det istället för att tvätta.

    Oftast blandar jag ut det med grädde.
  • Anonym (Bajsätaren.)
    Anonym skrev 2012-10-09 08:44:25 följande:
    VARFÖR äter du det???
    Jag vet inte faktiskt. Började för flera år sedan då jag tyckte att doften var intressant. Testade äta lite på fyllan och sen dess har det fortsatt. Får en kick av det.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Bajsätaren.) skrev 2012-10-09 08:28:43 följande:
    Jag brukar ibland smaka lite på mitt eget bajs samt andra saker från min kropp.
    Fråga mig vad du vill!

    Jaha du? OCh vilka är dom andra sakerna från din kropp då?
  • Anonym (Bajsätaren.)
    Juvina skrev 2012-10-09 08:49:24 följande:
    Smakar det bra?
    Det är ganska äckligt om man äter det naturellt men om man blandar ut med tex grädde eller så är det helt OK.
    Har en stark ganska dominant smak.
  • Anonym (Bajsätaren.)
    Vinxen skrev 2012-10-09 09:10:30 följande:
    Vilken konsistens föredrar du?
    Jag föredrar normalt bajs. Hårt bajs har starkare smak och känns liksom "grusigt" i smaken.
    Löst bajs brukar smaka fränt.
  • Anonym (Bajsätaren.)
    Anonym (jaha) skrev 2012-10-09 15:23:59 följande:

    Jaha du? OCh vilka är dom andra sakerna från din kropp då?
    Hårda snorkusar är faktiskt ganska goda, nagelband och pormaskar.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Bajsätaren.) skrev 2012-10-09 15:26:33 följande:
    Hårda snorkusar är faktiskt ganska goda, nagelband och pormaskar.

    Hmm...... Du har aldrig kollat upp med en psykolog eller nåt varför du äter det?nån slags störning är det ju! Eller vill du inte ha hjälp?Vore det inte skönt att kunna sluta och bli fräsch igen? Vad säger dina bekanta? Vet dom om det?
  • Anonym (hmmm)
    Anonym (Bajsätaren.) skrev 2012-10-09 15:21:35 följande:
    Nä, det kanske jag borde göra. Skulle de kunna förklara varför jag äter bajs?
    Ja det vore väl inte omöjligt?
    Du är f.ö. långt ifrån ensam om att äta ditt egna bajs. Men bland människor är det nog inte så vanligt Flört
  • lilly2006
    Anonym (Bajsätaren.) skrev 2012-10-09 15:22:37 följande:
    Blandar lite i min mat ibland. Ibland om jag får bajs på handen då jag torkar mig så slickar jag bort det istället för att tvätta.

    Oftast blandar jag ut det med grädde.
    bjud aldrig över mej på käk  snälla....
    *the only bitch you see in my eyes is your own reflection*
  • Trussetisbeth

    Jag brukar ofta smaka på mitt eget bajs. Det händer flera gånger i veckan. Ja egentligen varje dag. Jag klämmer ut en bajs på fingrarna och så in i munnen. Det känns så oerhört fräckt. Började redan som barn. Jag brukar också slicka killen i röven som ska knulla mig. Han är inte så bra på att torka sig, så han har ofta bajs i röven. Men det struntar jag väl i. Jag slickar honom helt ren. Jag tycker också väldigt mycket om att få en stor kuk från en hund i munnen och suga på den tills den sprutar. Jag sväljer det hela. Jag älskar också när hundar kysser mig med tungan. Jag är alltid kåt och har våta trosor. Det händer ofta att någon ser mig när jag onanerar. Jag är bisexuell och älskar också att slicka flickorna i röven och fittan. Jag älskar sex och låter mig knulla av vem som helst. Jag fick kuk första gången när jag var 11. Det var min onkel som gjorde det på mig. Det var jätteskönt. trussetisbeth@yahoo.de

  • Anonym (anonym)
    Anonym (Bajsätaren.) skrev 2012-10-09 08:28:43 följande:

    Jag brukar ibland smaka lite på mitt eget bajs samt andra saker från min kropp.
    Fråga mig vad du vill!


    hgahahahahahahahahahahhahahahhaahahahah
  • Bajsslukarn

    Hej ! Har ätit bajs sen 90 talet , bajs går att överleva på när du vill köra budget style. Vill du spara pengar på att inte köpa dyra matvaror ? Ät bajs och bli miljonär samtidigt !!!

Svar på tråden Jag brukar äta bajs, fråga vad du vill!