• SVTMALIN

Hjälp SVT att granska förskolan

SVT startar nu en stor förskolegranskning: Hur ser det ut på din förskola? Får du hämta och
    lämna när det passar dina arbetstider? Finns det tillräckligt med
    utbildade pedagoger? Gå in på:

https://tipsapejl.svt.se/forskola/

och tyck till!

Vi söker svar får såväl föräldrar med barn i förskolan men också från pedagoger, förskolelärare och förskolechefer.
    Undersökningen går snabbt, och bidrar till en tydligare kartläggning om hur det ser ut på förskolorna runt om i Sverige. Givetvis kan du vara anonym.

Tack på förhand!

• Svar på tråden Hjälp SVT att granska förskolan
  • strojes

Jag fyllde i alla uppgifter och svarade på frågorna. När jag gick vidare till granskning och skicka skulle jag skriva in fyra bokstäver i en ruta men det fanns inga bokstäver att skriva i. Försökte skicka ändå men det gick inte.

• SVTMALIN

Hej Strojes!

Tack för att du skulle ge enkäten en chans, och fy så trist att det strulade.
    Jag undrar, kan det ha att göra med din webbläsare? Jag har inte hört att andra haft problem med detta, men jag ska undersöka varför det kan vara problem. I annat fall tror jag att det kan ha att göra med din browser eller uppkoppling? Jag gjorde en testrond precis och det fungerade precis som det ska.

Testa gärna igen, då ditt svar är mycket givande för oss i vår granskning.

Tack!

• strojes

Jag använder Mozilla Firefox och där fungerade det inte. Provade med Explorer istället och då gick det bättre. Så nu är svaren skickade.

Svar på tråden Hjälp SVT att granska förskolan