MissMary skrev 2012-10-22 17:52:06 följande:
Ingen halsbränna här än så länge :) Däremot mycket sammandragningar. De kom redan i vecka 15, väldigt tidigt enligt bm men allt såg ok ut sist. Har en tid till läkarn den 1/11 igen då blir det eventuellt sjuksrivning på deltid då vi ser ett tydligt ammband mella sd och mitt jobb. Tyvärr!! Vill verkligen jobba men funkar inte om man inte får må bra :( Hade bara tänkt jobba till lucia ändå så hade varit så skönt om jag orkade det.
Issy, samma här. Blandar både nytt o begagnat :) känns smart tycker ajg. Har köpt en del kläder på tradera. Och även bärsele för en bråkdel av nypriset. Var på ullared i helgen och köpte de mesta bäddgrejorna där. Känns frscht om sånt är nytt. Vagn ska vi beställa en helt ny för det vill vi verkligen ha, sparar in på annat istället. Säng köper vi på ikea och babyskydd tänkte vi hyra från ntf, 600:- inkl (400:- utan)basen för nio månader! Kolla in det om ni vill spara en slant. Sen behöver man ju inte förvara den nån stans när bebis vuxit ur den heller.
Har börjat få sammandragningar jag med! blev lite orolig första gångerna! Har din bm sagt.nåt om du ska va uppmärksam på nåt särskilt i samband med sd? Ska till bm på fredag så ska fråga henne då men tänkte att jag kunde passa på att fråga dig :) vad jobbar du med förresten? Själv är jag förskollärare!