Familjerätten imorgon! Droger, våld, vårdslös!
Vart ska jag börja, har vart tillsammans med en man i fyra år. Vi har en dotter på två år. Under tre år av vårat förhållande så har han misshandlat mig psykiskt och fysiskt. Jag har alltid vart en stark tjej som Ingen har satt sig på så jag vet inte hur detta kunde gå så galet.
Iaf: Det sista halvåret så har han förändrats, MYCKET, jag fick reda på att han hade börjat använda och sälja droger. B.la. Marijuana, hasch, testat heroin, tabletter(stilnoct, tradolan, stesolid m.m.)
Jag fick reda på att han var otrogen via Facebook, vi gjorde slut men han lämnade oss aldrig ifred. I samband med detta så fick jag en anonym anmälan från socialen om "oro för min dotter pga. fader" jag visste inte vad jag skulle göra men han fick mig på något sätt genom att böna, be och hota, att ljuga för familjerätten. (Jag ångrade det i samma stund men jag trodde blåögd som jag var att han nu skulle lämna oss ifred)
Han har strulat hela tiden sen dess, gråtit, vart arg, kommit hem och slagit sönder möbler och misshandlat mig.
Nu har han blivit tillsammans med den tjej han var otrogen med, en Bra tjej med jobb, ordnat liv och INGA droger. Trodde därför att allt skulle bli bra och lät honom vara hemma hos mig med dottern och den nya. Men det spårade ur ikväll igen och nu orkar jag inte mer!
Har haft panikångest flera gånger nu under kvällen och planerar kl 9:00 att ringa familjerätten, få ensam vårdnad och berätta allt! Jag skäms så mycket över att jag ljög om anmälan men känner att jag måste berätta nu annars kommer jag aldrig bli "fri" från hans trakasserier.
Det känns som att jag är den sämsta mamman i världen just nu men det enda jag vill är att starta ett nytt liv med min dotter utan att behöva låsa dörren och vara orolig att han kommer in påverkad och arg.
Finns det Någon med liknande erfarenheter?? Hjälp!