• Anonym (urin)

Kissar jag på mig?

Hejsan!
    Jag har ett problem som gör att jag inte vågar ha sex och speciellt inte att få oralsex eller petting.
    Problemet är att jag "kissar på mig?"
    Jag har läst massor om det och vissa säger att jag kissar på mig och andra att det är en såkallad fontänorgasm. Dock har jag förstått att fontänorgasmer är intensiva och att vätskan är genomskinlig.
    Mitt är gult som urin (dock luktar det inte direkt det) och jag får ingen intensiv orgasm av det... Detta sker även när g-punkten inte nuddas. Krävs bara in och ut så blir det sprut. Jag har inga som helst problem med urin läckage eller nått sånt. Vad är detta och kan jag bli av med det? 

• Svar på tråden Kissar jag på mig?
  • Sexolog Camilla

Hej.

Du kissar inte på dig. Du får fontänorgasm. Vissa upplever att fontänorgasmen kommer som ett ”sprut” och att det känns när strålen kommer men lika många uppger att det inte känns alls och att det inte blir något sprut utan att det bara ”sipprar”.

Kvinnlig erektion/ fontänorgasm stöts ut ur urinröret vid sexuell stimulering. Vätskan är en blandning mellan sekret från prostatan och urin. Därav den gula färgen. Förmågan till fontänorgasmen kan tränas upp eftersom att den kommer genom sexuell stimulering, i första hand av slidans framvägg. Genom att stimulera slidan blir fontänorgasmen för många en starkare upplevelse av orgasmen. Det kan alltså bara ”sippra” under sexuell stimulering som oralsex och petting, men det är fontänorgasm.

Hälsningar
    Camilla

Svar på tråden Kissar jag på mig?