-
Vart postar man dessa handlinar?
-
Svar på tråden Jag låter mina ragg komma i mej.. i hopp om..
-
På vilket sätt är TS oärlig för att hon sagt att hon har problem med att bli gravid?
-
Jag skaffade donator via villhabarn.se, och började sen knapra pergotime. 10 månader senare bodde ett frö i min mage, trots flera års hopplösa försök till diverse krogragg mm. Donatorn var med på noterna att jag ÄL-testade osv... Mycket smidigare än innan.
-
Det tycker ju i alla fall jag låter som en bättre lösning på problemet.Anonym skrev 2012-10-14 22:17:33 följande:Jag skaffade donator via villhabarn.se, och började sen knapra pergotime. 10 månader senare bodde ett frö i min mage, trots flera års hopplösa försök till diverse krogragg mm. Donatorn var med på noterna att jag ÄL-testade osv... Mycket smidigare än innan.
-
Anonym skrev 2012-10-12 06:17:01 följande:Ja lilla vän. Du tillhör skaran som tycker att "barn är en mänsklig rättighet". Neeeej, det är det inte. Så de som inte "har en man de älskar" bör bli utan barn. Sådan är naturen, hade naturen tyckt annorlunda så hade kvinnor kunnat befrukta sig själva!
Ditt inlägg var det mest ologiska och ogenomtänkta jag läst på länge. Är naturen sådan att endast kvinnor som har sex med en man dom älskar kan bli gravida?? -
Hur förklarar man då IVF, spermadonation, osv? :PBarbamamah skrev 2012-10-14 22:30:18 följande:
Ditt inlägg var det mest ologiska och ogenomtänkta jag läst på länge. Är naturen sådan att endast kvinnor som har sex med en man dom älskar kan bli gravida?? -
Du och Todd Akin, vilka stjärnor!Anonym skrev 2012-10-12 06:17:01 följande:Ja lilla vän. Du tillhör skaran som tycker att "barn är en mänsklig rättighet". Neeeej, det är det inte. Så de som inte "har en man de älskar" bör bli utan barn. Sådan är naturen, hade naturen tyckt annorlunda så hade kvinnor kunnat befrukta sig själva!
-
Anonym skrev 2012-10-14 22:44:07 följande:Hur förklarar man då IVF, spermadonation, osv? :P
Ööh.. Va??!? Du har tappat bort mig i ditt resonemang för länge sedan. Du får gärna förklara igen och mer tydligt. -
Okej, donator sidor.. det visste jag inte ens att det fanns?! Men då handlar det ju om insemination eller?.. vilket inte kommer fungera enligt min läkare. Därför måste jag gå på ivf på en gång.. =/
-
Det finns både folk där som kan tänka sig ge via spruta, och andra som kan tänka sig sex för att öka chanserna. Oftast är de senare lite mer oseriösa. Begär friskhetsintyg bara. Såväl psykiskt som fysiskt.Anonym (Hopp..) skrev 2012-10-15 00:27:02 följande:Okej, donator sidor.. det visste jag inte ens att det fanns?! Men då handlar det ju om insemination eller?.. vilket inte kommer fungera enligt min läkare. Därför måste jag gå på ivf på en gång.. =/
-
Jag tycker den här tråden verkligen tagit fart åt rätt håll...Bra!
-
Okej, hmm ska helt klart kolla upp det! =)
Ja, visst är det så.. sitter idagsläget och önskar och hoppas såå att mensen inte behagar komma om 4-5 dar.. =/ Som vanligt fast nu är situationen lite ovanligare.. och i morgon ska jag iväg och testa mej mot tänkbara sjukdomar eftersom jag vill vara grön.. jag antar att jag inte kommer ha sex med någon annan än just den här mannen i dagsläget så.. jag kan inte mer göra än att ta mitt ansvar i den biten.