• Anonym (;))

    Utländska kvinnor..

    Någon mer än jag som bara älskar att titta på utländska kvinnor? blir attraherad så att jag smälter! Mörkt år, bruna ögon....mums ;)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-10-12 20:33
    Ber så mycket om ursäkt..haha jag syftade på utländska kvinnor framför allt från mellanöstern:)

  • Svar på tråden Utländska kvinnor..
  • Anonym (;))
    Anonym skrev 2012-10-12 23:25:10 följande:
    Håller med! Mörkhåriga kvinnor med mörka ögon är otroligt vackra! Deras drag är vackra på ett helt annat sätt än "våra" svenska tjejers. Mer kvinnliga attraktiva på något sätt.
    Javisst, tycker svenska tjejer har alltför alldagliga utseendet, en del utländska har mer feminina och vackra drag i ansiktet!  
  • Anonym (Gabby)
    Anonym skrev 2012-10-12 23:25:10 följande:
    Håller med! Mörkhåriga kvinnor med mörka ögon är otroligt vackra! Deras drag är vackra på ett helt annat sätt än "våra" svenska tjejers. Mer kvinnliga attraktiva på något sätt.

    Även helsvenska tjejer kan vara mörkhåriga och brunögda ;) själv är jag det och brukar alltid få frågan var jag kommer ifrån. Många tror Latinamerika eller Mellanöstern. Rätt skönt att se en tråd som denna, känns som att ofta är blont idealet.
  • Anonym (;))
    Anonym (Gabby) skrev 2012-10-13 00:10:58 följande:

    Även helsvenska tjejer kan vara mörkhåriga och brunögda ;) själv är jag det och brukar alltid få frågan var jag kommer ifrån. Många tror Latinamerika eller Mellanöstern. Rätt skönt att se en tråd som denna, känns som att ofta är blont idealet.
    Fast det är inte så vanligt...men ser man på du är ju mörkhårig och brunögd ;) Är det roligt när dem frågar om du är från mellanöstern? Ja, den senaste tiden har jag bara blivit helt tokig i mörkhåriga..så sjukt vackert!
  • Anonym (Gabby)
    Anonym (;)) skrev 2012-10-13 00:24:14 följande:
    Fast det är inte så vanligt...men ser man på du är ju mörkhårig och brunögd ;) Är det roligt när dem frågar om du är från mellanöstern? Ja, den senaste tiden har jag bara blivit helt tokig i mörkhåriga..så sjukt vackert!

    Nja roligt och roligt, tänker väl inget särskilt om det, är så van. Men jag undrar själv varför jag fått mörkbrunt hår, bruna ögon och ljust olivfärgad hy när jag är svensk. Min pappa har svart hår och stor krokig näsa, han ser verkligen utländsk ut men han är svensk så långt tillbaka han vet.
  • Anonym (Folk)

    Jag är kvinna, så vit man kan bli och jag tycker afrokvinnor är vackrast generellt sett, i stort tycker jag att alla sorter kan va vackra, egentligen handlar det mest om fräschet, figur, personlighet osv. Det är ju oftast bara några % av en befolkning som är riktigt vackra, resten kan bli vackra när man lärt känna dem ;)

  • Anonym (Hunter)
    Anonym (Gabby) skrev 2012-10-13 09:51:35 följande:

    Nja roligt och roligt, tänker väl inget särskilt om det, är så van. Men jag undrar själv varför jag fått mörkbrunt hår, bruna ögon och ljust olivfärgad hy när jag är svensk. Min pappa har svart hår och stor krokig näsa, han ser verkligen utländsk ut men han är svensk så långt tillbaka han vet.
    valloner kanske?
  • Bictric
    Anonym (Gabby) skrev 2012-10-13 00:10:58 följande:
    Även helsvenska tjejer kan vara mörkhåriga och brunögda ;) själv är jag det och brukar alltid få frågan var jag kommer ifrån. Många tror Latinamerika eller Mellanöstern. Rätt skönt att se en tråd som denna, känns som att ofta är blont idealet.

    Låter riktigt bra;)
  • Anonym (Blomman)

    Vad tycker kvinnor o tjejer med utländsk bakgrund om svenska killar?

  • Robert 832
    Anonym (Blomman) skrev 2017-09-17 23:13:24 följande:

    Vad tycker kvinnor o tjejer med utländsk bakgrund om svenska killar?


    Ingen aning om den generella uppfattningen. Men jag flirtar ofta hejvilt med utländskor och det verkar uppskattas.
  • Anonym (Blomman)
    Robert 832 skrev 2017-09-17 23:18:16 följande:
    Ingen aning om den generella uppfattningen. Men jag flirtar ofta hejvilt med utländskor och det verkar uppskattas.
    ok så du får bra respons är det främst asiater som är uppväxta här? 
  • Robert 832
    Anonym (Blomman) skrev 2017-09-17 23:23:43 följande:

    ok så du får bra respons är det främst asiater som är uppväxta här? 


    Ja, nån enstaka men mest från mellanöstern eller Afrika.
  • Anonym (Blomman)
    Robert 832 skrev 2017-09-17 23:25:48 följande:
    Ja, nån enstaka men mest från mellanöstern eller Afrika.
    ok är det främst persiska tjejer det handlar om?   
  • Robert 832
    Anonym (Blomman) skrev 2017-09-17 23:29:15 följande:

    ok är det främst persiska tjejer det handlar om?   


    Har faktiskt ingen aning...
  • Anonym (Blomman)

    Trodde det inte var alltför vanligt att tjejerna var intresserade av svenskar 
    men nu har det dykt upp lite olika trådar på senare tid där tjejerna verkar intresserade av killarna trodde det nästan var enbart thailändska tjejer som träffade svenskar men det verkar inte riktigt stämma

  • Anonym (Blomman)
    Anonym (;)) skrev 2012-10-12 20:37:44 följande:
    Håller med, tycker libaneser och iranier är riktigt snygga dem med :)
    Är tjejerna väldigt eftertraktade 
  • Anonym (Blomman)

    Är det mera vanligare nuförtiden att kvinnorna träffar svenskar?

  • Anonym (Blomman)
    Robert 832 skrev 2017-09-17 23:25:48 följande:
    Ja, nån enstaka men mest från mellanöstern eller Afrika.
    Gick du på  dejt med någon av tjejerna?
  • Anonym (Blomman)
    Anonym (;)) skrev 2012-10-12 19:46:50 följande:

    Någon mer än jag som bara älskar att titta på utländska kvinnor? blir attraherad så att jag smälter! Mörkt år, bruna ögon....mums ;)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-10-12 20:33
    Ber så mycket om ursäkt..haha jag syftade på utländska kvinnor framför allt från mellanöstern:)


    Hur gick det för dig hittade du en tjej
  • Anonym (Ja)
    Anonym (;)) skrev 2012-10-12 19:46:50 följande:

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-10-12 20:33
    Ber så mycket om ursäkt..haha jag syftade på utländska kvinnor framför allt från mellanöstern:)


    Ja jag har märkt att det är väldigt vackra kvinnor 
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Ja) skrev 2022-05-06 10:29:27 följande:
    Ja jag har märkt att det är väldigt vackra kvinnor 
    Håller med riktigt  snygga tjejer
Svar på tråden Utländska kvinnor..