Hur vanligt är det att SÄLLAN vilja ha sex, när man börjar närma sig 50år..?
Jag är en tjej som är tillsammans med en tjej som det skiljer sig rätt så många år emellan. Jag själv är 24 och hon 47.
Vi har varit tillsammans i ca 2,5år.
För över ett och ett halvt år tillbaka så har hennes sexlust minskad ganska rejält. Och detta har påverkat mej så mycket
Jag tror ju såklart att det är MEJ det är fel på. Att hon inte tänder på mej längre. Men det säger hon om och om att det INTE är. Utan att det är hon själv det är fel på.Jag har tagit upp detta och vi har diskuterat det ett flertal ggr! Men det blir ändå ingen förbättring.
Och just detta att ta på mej, händer typ aldrig heller. Jag längtar efter att hon ska smeka och ta på min kropp då och då och självklart ha sex mer ibland åtminstone.
Det känns verkligen som att det är mej det är fel på. Jag blir/är så ledsen att hon så sällan tar på mej, och vill ha sex med mej. Jag har frågat om jag ska ändra något på mitt utseende, typ göra bröstförstoring eller ngt. Men det är bara löjligt tycket hon.
Jag är ganska smal, har stora bröst för min kropp. Och förr har hon kommenterat det också. Gett mej komplimanger. Men i dagsläget händer det nästan aldrig.
Detta känns som att man har varit tillsammans i ett flertal år innan, men vi har ju bara varit ihop i 2,5år. Och som jag skrev, så började detta för 1,5år sedan. Lite för tidigt i ett förhållande kan jag tycka..?? :(
Är det någon som har ett liknande problem??
Och ni som börjar närma er 50, har ni också minskad sexlust?? Är det er partner det är fel på, tänder ni inte på honom/henne, eller stämmer det som hon säger, att det är er själva..??
Jag är desperat.