Frågor inför resa till Kanarieöarna med ettåring
Hej!
Jag och min man funderar på att resa till Kanarieöarna i mitten på januari med vår då snart ettåriga son. Vi hoppas på en härlig familjevecka som avslut på min mammaledighet och start på makens pappaledighet.
Tanken är All Inclusive och jag tror vi kommer spendera mesta tiden på hotellområdet. Vår son är en aktiv liten krabat och vi letar efter ett hotell som har uppvärmd barnpool, lekplats som även passar ettåringar och är allmänt barnanpassat. Det är också viktigt att det är rent och välstädat såklart. En klar fördel om det ligger nära stranden också för även om det kanske är för kallt i havet för att bada, så kan man ju alltid ner på stranden och gräva i sanden :)
Resans pris är inte så viktigt, sålänge det är ett bra hotell som vi gillar kan vi tänka oss betala lite mer. Därmed inte sagt att det måste vara ett lyxhotell :)
Är det någon som har tips på hotell som skulle passa oss? Vi har inte bestämt oss för någon speciell ö, och jag kan erkänna att jag har ganska dålig koll på Kanarieöarna då jag aldrig varit där.
Tack på förhand!