• Anonym (Vill mer....)

Han har minskad lust.....

Och inte är det så  lite heller :(   När jag började med mina antidepresiva tabletter sa jag till min sambo att en av biverkningarna kan vara minskad sexlust.... Men att det va säkert ingen större fara för honom, min lust har alltid varit större än hans.... Men att hans lust skulle försvinna mer eller mindre helt, det trodde jag inte....
    Jag har inte samma lust som för 2 månader sedan, men det har ju sin förklaring, men det oroar mig att hans lust är som bortblåst.....
    Och de få gånger ja lyckas tända honom så ger han mig inte längre samma njutning utan när han "är klar" så somnar han, förut kunde han se till så jag oxå njöt, men nu är det bara han som gäller.......

• Svar på tråden Han har minskad lust.....
  • Anonym

Jag undrar vad som är det största problemet här, att han har minskad sexlust eller att han är en egoist i sängen?

• Anonym (Vill mer....)

Mmm, där sa du något...
    Jag har nog inget bra svar på det, det känns ju faktiskt som det kan kvitta om vi har sex eller inte, jag blir ju inte tillfredsställd ändå.....
    Så varför utsätta mig själv för de???
    Varför har jag inte tänkt så innan... jag kan förstå att det finns tillfälle då det inte är bra, men löpande under en period.... nja.....
    Som jag sa innan, min lust har alltid varit större än hans....    

• Anonym
    Anonym (Vill mer....) skrev 2012-10-14 16:03:37 följande:
    Mmm, där sa du något...
    Jag har nog inget bra svar på det, det känns ju faktiskt som det kan kvitta om vi har sex eller inte, jag blir ju inte tillfredsställd ändå.....
    Så varför utsätta mig själv för de???
    Varför har jag inte tänkt så innan... jag kan förstå att det finns tillfälle då det inte är bra, men löpande under en period.... nja.....
    Som jag sa innan, min lust har alltid varit större än hans....    
    Hur har det sett ut innan? Har han alltid varit egoistisk i sängen? 
  • Anonym (Vill mer....)

Detta är något helt nytt, han har alltid sett till mina behov lite mer än hans egna faktisk, vi har alltid varit samspelta, båda ska ha de skönt utan att det för den saken behöver leda till varken orgasmer eller utlösningar.
    Det är lite de som oroar mig, varför e de bara han som helt plötsligt ska må bra av sexet? 

Svar på tråden Han har minskad lust.....