Har NOLL sexlust, snälla hjälp
Har verkligen ett stort problem.
Jag och min sambo har varit tillsammans i 5år och vi har nyss fått vårat första barn.
Jag är jätte lycklig och älskar dom båda över allt annat och vi har det jätte bra. Förutom på en punkt.. Sexet.
Jag hade redan innan vi fick barn väldigt liten sexlust. De hände kanske att vi hade sex 1gg i månaden. Nu sker de ALDRIG och jag menar verkligen aldrig. Vårt barn är nu 6mån och vi har haft sex 1 gång sedan födseln.
Min sambo pressar mig aldrig, har aldrig uttryckt att han tycker det är drygt att jag är dålig eller liknande. Han fixar mysiga stunde, tänder ljus, massage verkligen ALLT och jag känner INGENTING. Jag tycker om att mysa och pussas och kramas men blir i princip äcklad när jag tänker på sex ( i alla former, oavsett om jag skulle tillfredsställa mig själv eller ha sex med min parnet). Jag vill inte att de ska vara så här! Jag vill ha en normal relation till sex och de tycker jag inte att jag har.
Har läst om olika piller som ska öka sexlusten, endel säger att de är bluff och båg, endel säger att de hjälpt. Finns de nån här ute som kan ge mig tips? Nån som varit i samma sits eller liknande? Nån som provat dom här olika pillren och kan säga något som funderar?
Jag är verkligen desperat!