lindaolsson88 skrev 2013-03-06 22:15:19 följande:
okej :) ja det blir ju lite tids brist ibland :)
har ett litet problem
min lilla 2 åring har kommit in i en period då han slänger sig på golvet och skallar det när han inte får som han vill. blir riktigt rädd när han gör det, han gör sig riktigt illa. det enda som hjälper just nu är att ta upp och håll ihonom tills han lugnat ner sig
tips på hur jag ska göra tar tacksamt emot
Jobbigt när det blir så,måste göra riktigt ont i mamma hjärtat när han gör så,jag vet en mamma när hennes dotter gjorde så härmade hon henne så hon fick känna hur jobbigt det var men vet inte vad som vad vitsen med det att det skulle hjälpa.Hoppas att din son blir bättre för jag vet hur jobbigt det är när de bråkar när de inte får som de vill.Min kille var först lite trotsig när han var runt 4 år men det var mest när han fick veta att han skulle till sin pappa.Låter hemskt det med men han ville inte åka han blev så i panik och gömde sig och ville bara vara hemma från dagis och allt.Och det gjorde ont i mamma hjärtat varje gång när det var hans helg för sonen kunde inte sova dagen innan han kunde inte finna någon ro och det var riktigt jobbigt.Sedan väl när han var hos sin pappa så var det lugnt sedan när han kom hem till mig igen så var han som en "mini" tonåring smälde igen dörrar,annars låg han bara i sängen och grät och ville knappt äta eller prata med mig.Jag försökte prata med honom men han tyckte bara att jag hade svikit honom att han fick åka till pappa men sedan började vi leka lite tillsammans och då var han som vanlig igen.
Skickar med en styrkekram till dig och hoppas att det löser sig