• Anonym (tja)

skulle du som tjej kunna tänka dig att bli tillsammans med en man vars senaste partner var en kille?

skulle du som tjej kunna tänka dig att bli tillsammans med en man vars senaste partner var en kille?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden skulle du som tjej kunna tänka dig att bli tillsammans med en man vars senaste partner var en kille?
  • Toboas
    Mithra skrev 2012-10-21 14:09:19 följande:
    Mina tidigare pojkvänner och min nuvarande har tyckt/tycker det är roligt att jag kommenterar snygga brudar först Flört Det har fått dom flesta att slappna av och inte vara rädda för att jag skulle bli ett monster av att dom säger att någon är snygg/het. (Jag är bisexuell)
    Dejtade en bs-tjej förut och tyckte samma sak. Glad
    Science is not a belief system: no belief system instructs you to question the system itself.
  • Anonym (Ja!)

Ja gärna! Då kanske vi kan ha trekant tillsammans med en annan kille också om vi känner för det :) Jag är hetrosexuell kvinna och tänder på män som är intima med andra män.

• Thaleya1

Njae, Jag har svårt att tro att jag skulle bli attraherad från första början. Nej måste jag nog svara, det är på tok över mitt huvud, jag skulle inte veta hur jag skuklle bete mig.

• Lufsan
    PolyPond skrev 2012-10-21 12:24:03 följande:
    Det finns människor som inte är monogama också. Det är förstås ingen ursäkt för att gå bakom ryggen på sin partner och vara otrogen, men det kan mycket väl vara ett skäl till att man är otrogen utan att egentligen känna att det saknas något i den relation man har. Eller rättare: det enda som saknas är andra.
    Ja det finns många anledningar. Men att säga "han ville bara ha en kuk i röven" är ju bara en enkel ursäkt. 

En dag i sänder.
  • 2211
    Lufsan skrev 2012-10-21 11:49:00 följande:
    Haha, som att säga "Jag är inte rasist jag bara ogillar utlänningar". 

Skrev jag att jag ogillade homosexuella? Det är bara bögar som jag och måga andra ogillar.
  • Slagathor

Nej aldrig

Förr lagade man det som var trasigt. Nu byter vi utan en tanke på konsekvenserna ut det.
  • Anonym (Gillar)

Jag tycker det är en fördel om killen är bi. Då kan man ha väldigt trevliga trekanter . Har haft några killar som varit bi (men de har dock aldrig varit par med en kille, bara haft sex) och de har varit mina bästa älskare. Kanske inte för att de är bi men att de är bi för att de har en stark och experimentell sexlust kanske.

Det är väldigt hett att ha två bikillar i sängen.

• Anonym (hell yea)

absolut! Mer tändande än avtändande. Då¨vet jag för det första att han med stor sannolikhet inte är nån jävla homofob och rätt öppensinnad och att han heller inte har några krav på att jag ska vara nån jäkla onaturlig prinsess-docka. Jag är själv bisexuell tjej och en bisexuell kille vore absolut att föredra framför en heterosexuell kille. Plus att jag tycker det är jävligt hett med två killar ^^

• Winterfell

Ja, jag har haft ett förhållande med en man som haft pojkvän innan mig.

• Anonym (tja)

Riktiga män suger kuk.

• pontus1992
    Snöviolen skrev 2012-10-20 22:11:27 följande:
    Det gjorde jag inte heller förrän han var otrogen efter 8 år som gift.
    och heterokillar kan inte va otrogna eller?? det handlar ju inte om hans sexualitet
  • pontus1992
    Mio skrev 2012-10-20 23:03:16 följande:

Respekt till dig som står för din åsikt, kära anonyma användare.
  • pontus1992
    2211 skrev 2012-10-21 10:35:38 följande:
    Aldrig. Jag ogillar bögar.
    vad har jag gjort dig för illa?
  • Anonym (been there)

Ja. Har varit tillsammans med en bisexuell man. Svartsjukan fick inledningsvis en dimension till, men jag vill minnas att det gick över.

• Anonym (Superstraight)

Helt ärligt nej.
    Jag har faktiskt varit i den situationen. En man var intresserad av mig och när vi var ute presenterar han mig för en man som hela tiden ger mig onda ögat. Jag undrade varför och fick veta att de hade varit ett par. För mig var det rätt avtändande. Jag vet inte varför. Jag gillar väl män som bara gillar kvinnor och ser inget fel i det egentligen.

Jag har ibland önskat att jag själv vore bi eftersom det finns så många underbara kvinnor men jag har kommit fram till att jag är 100% straight.
    Jag är inte homofob alltså. Jag skulle t.ex. gärna vilja se två män ha sex och tittar på bögporr ibland men jag tänder inte på att samma man skulle göra något med mig.
    Jag har ett par gaykompisar och ibland har jag lekt med tanken på att fråga om jag får se på men jag tänder inte på dem som män. Och de skulle väl inte få ut så mycket av det heller antar jag så det förblir en fantasi.    

Svar på tråden skulle du som tjej kunna tänka dig att bli tillsammans med en man vars senaste partner var en kille?