• Anonym (ledsen)

Varför går det inte? :(

Min man och jag fick barn för ett år sen. Under nästan hela graviditeten var min lust som bortblåst men tänkte att den kanske skulle komma tillbaka. Det gjorde den inte. Första tiden med bebisen var fruktansvärt jobbig och det tog mycket på krafterna, sex var det sista vi tänkte på.

I vilket fall som helst så hade vi inte haft sex på nästan 1½år (graviditeten inräknad). Det är först nu de senaste två månaderna som vi börjat försöka ha sex igen. Hans lust är det inget fel på, det är jag som är problemet.

Grejen är att jag VILL jättegärna ha sex men det går inte. Det är totalt stopp! De gånger vi har försökt så har inte fungerat alls för mig. Blir inte kåt eller upphetsad fast jag verkligen försöker. Blir inte blöt överhuvudtaget, vi försökte med glidmedel men är man inte på gång psykiskt ens så fungerar det ju inte vad man än gör.

Varför är det så här? Saknar intimiteten med min man! Vi har haft det jobbigt i förhållandet under den här bebistiden och har fortfarande våra "downs" men jag saknar verkligen att ha sex med min man, det skulle ge så mycket för både han och mig, och framför allt för vårt förhållande.

Snälla hjälp!

• Svar på tråden Varför går det inte? :(
  • Anonym (ledsen)

Ingen som vill svar...? Puff puff

• Anonym
    Anonym (ledsen) skrev 2012-10-21 00:51:23 följande:
    Ingen som vill svar...? Puff puff

Försök att ha ett eget sexliv först, kanske kolla på porr och köpa någon stav
  • Coyote

Hormoner kan ställa till det ordentligt, har ni något preventivmedel nu? Har du någon lust alls?

Svar på tråden Varför går det inte? :(