• Iphoneflickan

köpa gummistövlar på ica maxi?

Jaha ja, idag var jag på ica maxi och kollade lite. Då fick jag syn på ett par svarta gummistövlar till damer/tjejer. 

Jag undrar jag har aldrig köpt kläder eller liknade på maxi så är det någon som har erfarenhet? Kostade 249:-

Någon? 

• Svar på tråden köpa gummistövlar på ica maxi?
  • ELS

Jag har erfarenheten att skiten går sönder.. Hör köpt byxor och stövlar med klack på Ica. Men det vara bara att slänga rätt så snart efter att jag köpt det.

Dragkedjan gick sönder på stövlarna och byxornas sömmar var i väldigt dålig kvalié så de gick upp efter någon tvätt. Ifs så var det för några år sen.

• cbordner

Har handlat massa till både mig, maken och dottern och mina saker har hållit länge :)

• Mint

Det beror kanske på hur mycket du tänker använda dem. 249:- är ju inte råbilligt (själv köpte jag ett par för 49:- på Coop som funkar här i stan) och ska du inte använda dem i skogen eller på fjällvandring är det kanske inte så noga.

I stugan har jag ett par Tretorn eftersom jag där använder dem typ som mina primära skor (om man går i skogen till exempel), och då är det ju viktigt att de är bekväma och inte läcker. 

Svar på tråden köpa gummistövlar på ica maxi?