• PontusFredriksson

    Farsor runt Växjö?

    Hallå hallå.

    Jag är nyligen flyttad från Västerås till Ingelstad och jag känner inte en människa häromkring så nu testar jag mig på det här.

    Jag är 24år och har en dotter på 13 månader.

    Kort och gott så vore det kul att lära känna andra farsor här omkring antingen runt min ålder eller med barn runt dotterns. Eller både och såklart.

  • Svar på tråden Farsor runt Växjö?
  • Satsot

    Hej är en kille på 24 som bor i Alvesta med min sambo och 3-åriga dotter

    Jag kommer ursprungligen ifrån Köping..

  • JoakimH

    Menar du Ingelstad utanför växjö är det precis där jag bor, har också en dotter på snart 14 månader :)

  • mannen26

    jag bor strax utanför lammhult, inte långt från växjö. Cool

  • freescape

    Hejsan!

    Bättre sent än aldrig. Jag bor i Växjö och väntar på mitt första barn.
    Har många vänner som har flyttat ifrån, så de vore skoj med lite ny vänskap  

  • Blai

    Oj, gick precis med i forumet och hittade den här tråden direkt. Cool
    Bor i Växjö med min sambo och väntar barn till sensommaren.

  • mrbackaryd

    Tjena! jo sen man flytta hitåt så har det varit lite osocialt. har två barn 5 o 2, har dom varannan vecka. gick från deras mor för ett år sen. hade ju inte skadat med lite nytt. om inte annat trevligt för barnen, visst de träffar massa barn på dagis men för an annans del vore det ju trevligt att träffa lite folk. blir ju lite annorlunda när man har barn. märkte man på ens fd vänner som vart med sen skolan. vissa har barn vissa inte. de lever fortfarande pubbenlivet. men men hör av dig. om inte annat slås ihop alla fem o hitta på nått. =)

  • snartfarsa

    Hej ! bor med min tjej några mil utanför Växjö. vi väntar vårt första barn i juli, vi kanske skulle kunna få till en pappaträff så småningom :D

Svar på tråden Farsor runt Växjö?