• Alarabi

Arabiska tjejer!!

Finns det några arabiska tjejer här?

• Svar på tråden Arabiska tjejer!!
  • Anonym (Träd)
    Anonymtjej90 skrev 2018-11-07 15:49:09 följande:
    Nä inte bara. Men svenska långa män ja tack :)
    Så har du träffat några blonda långa killar eller har det varit svårt att få kontakt eller tvärtom enkelt för dig 
  • Anonymtjej90
    Anonym (Träd) skrev 2018-11-07 15:55:24 följande:

Så har du träffat några blonda långa killar eller har det varit svårt att få kontakt eller tvärtom enkelt för dig 

Verkligen inte. Är inte typisk mellanöstern tjej direkt. Men jag har inte svårt att få en man på fall. Många ser inte att jag är en arab mix direkt. Jag är ljus i hyn och mörkt hår.
  • Mongoliet
    Anonymtjej90 skrev 2018-11-07 16:01:58 följande:

Verkligen inte. Är inte typisk mellanöstern tjej direkt. Men jag har inte svårt att få en man på fall. Många ser inte att jag är en arab mix direkt. Jag är ljus i hyn och mörkt hår.

Tror att du är vackrast på detta stället. Japan gör dig liten & smal & din arabiska sida har gett dig lite höfter. Har du någon ödmjuk sida?
  • Anonym (Träd)
    Anonymtjej90 skrev 2018-11-07 16:01:58 följande:
     jag har inte svårt att få en man på fall. Många ser inte att jag är en arab mix direkt. Jag är ljus i hyn och mörkt hår.
    Så du är populär bland killar och män. Tycker många om dig direkt 
  • Anonymtjej90
    Anonym (Träd) skrev 2018-11-07 16:08:34 följande:

Ja men jag är rätt kräsen. Gillar håriga stprvuxna män. Gärna med fina axlar hehe
  • Anonymtjej90

Ja men jag är rätt kräsen. Gillar håriga stprvuxna män. Gärna med fina axlar hehe
  • Anonymtjej90

• Anonymtjej90

• Anonym (Träd)
    Anonymtjej90 skrev 2018-11-07 16:14:41 följande:
    så du har aldrig haft problem med att träffa någon. haha tycker dina väninnor att att du är kräsen 
  • Anonymtjej90
    Anonym (Träd) skrev 2018-11-07 16:19:48 följande:

så du har aldrig haft problem med att träffa någon. haha tycker dina väninnor att att du är kräsen 

Jag tycker man ska va lite kräsen och gå på det som attraherar en helt enkelt.men ingen som antytt att de tycker jag är kräsen nej
  • Creative67

Klart man ska vara lite kräsen. Är du bara kräsen på utseendet eller storleken med?

• Älskar sex

Finns här inga ensamma arabiska kvinnor?

• Anonymtjej90
    Creative67 skrev 2018-11-07 20:00:16 följande:

Klart man ska vara lite kräsen. Är du bara kräsen på utseendet eller storleken med?

hmmmm jo
  • Anonym (Tycker)
    Anonym (Arabia) skrev 2017-07-26 10:41:00 följande:
    Personligen gillar jag arabiska män.. Inget fel på svenska killar, som vänner ok, inget annat.
    Tycker alla Arab tjejer likadant?
  • Anonym (Genetiskt)

Jag vet inte vem min pappa är, mamma är svensk, men genetiskt är jag hälften svensk (+lite finsk) efter mamma och andra hälften turk/arab/nordafrika efter pappa. (DNA-test)  

Jag blev till när mamma var på semester i Turkiet.

• Anonym (Fs)

Ja gärna,, 35 årig arabiska kvinna med bred höft stora bröst , olivfärgad hy, o sån muslimhuckle,, när hon rider,,,,tackar,,,!

• Anonym (Intressant)
    Anonymtjej90 skrev 2018-11-07 16:14:32 följande:
    Intressant preferens
Svar på tråden Arabiska tjejer!!