Ingen sexlust.. vad är felet? (Långt..)
Alltså jag blir så ledsen för jag har verkligen INGEN sexlust what so ever.. Och när jag tänker efter vet jag inte om jag nånsin haft det. Är liksom 24 år.. har levt i en relation i 5 år och detta tär verkligen på förhållandet och vi är på väg utför nu känner jag. Enda gången jag tagit initiativ och verkligen känt för det var när vi planerade att skaffa barnen, men då var det ju antagligen för att jag gärna ville ha barn mer än sex.
Jag tycker inte att sex är skönt.. Jag gör verkligen det, eller har vi ett så jävla dåligt sexliv jag vet inte. Jag använder duschstrålen ibland och jag kommer liksom och tycker det är jätteskönt. Men själva samlaget, det känns bara obekvämt, jobbigt och ont faktiskt.. Det är bara skönt för honom, vet inte hur jag ska få det skönare för mig heller för det enda som funkar är när han stimulerar klitoris. Och inte ens då känns det SÅ skönt själva sexet liksom. Vi har testat massa olika ställningar men jag tycker mest det är jobbigt och obekvämt... Ska det vara så liksom?
Min sambo är vältränad, snygg så det är inte det liksom. Kan det vara så att jag inte tänder på honom ändå? Vi har haft de ganska dåligt länge, eller dåligt och dåligt men tråkigt är väl mer ordet. Men som sagt tror aldrig jag har haft nån lust direkt.. i början hade vi ju sex oftare men sällan jag verkligen var SÅ sugen liksom. Nu blir jag aldrig kåt, jag tänker aldrig att fan vad jag vill ha sex eller ens saknar det om vi inte har det på månader... Absolut nåt jag kan leva utan. Vad är det för fel på mig?
Alla säger bara, "ha mer sex, lusten kommer tillbaka då" eller "piffa upp sexlivet lite" och sådär.. Men inget av de hjälper. Det är skönt när jag kommer, men resten är bara jobbigt och innan känner jag bara hur jag verkligen inte orkar eller vill. Blir så trött på detta, vill vara en sån som åtminstone har lust och vill ha sex. Sen om kemin inte funkar mellan mig och sambon är en sak, men jag blir aldrig kåt... Sist jag mins att jag verkligen var kåt var när jag var 15 och tillsammans med en kille, med honom ville jag alltid hångla, vi kunde ligga i timmar och tafsa på varandra, hånga och så. Jag älskade det och minns hur unerbart det var! Har aldrig riktigt hittat den känslan med min nuvarande sambo.. Vet inte om det är för att vi är vuxna med mer ansvar nu, två barn (dde hade vi visserligen inte från början) osv eller om jag aldrig varit SÅ kär i honom... Det känns hemskt när man tänker så. Hur ska jag veta om det är HAN jag inte tänder på eller om det är MIG det är fel på liksom.. Kan ju inte gå och vara otrogen för att se om jag tänder på nån annan vid sex.
Har varit hos läkaren och gjort hälsoundersökning men alla prover var bra, inga brister eller så och sköldkörtelproverna var bra (hoppades nästan att nåt skulle vara fel så jag fick svar).
Finns det nåt preparat som GARANTERAT ökar sexlusten? Borde jag gå till en sexolog typ? Misstänka att jag är gay eller nåt? Asexuell?
Nån??