• Hoppelefant

vänner med barn,järfälla?

Hej!
    Jag är en tjej på 21år med en son född maj 2010 och just flyttat till jakobsberg :) jag tänkte se om det finns nån som bor här runt och har lust att umgås både med och utan barn, då jag inte känner så många här och vill gärna ha några lekkamrater till sonen med :)

• Svar på tråden vänner med barn,järfälla?
  • fiori84
    Hoppelefant skrev 2012-10-22 17:11:20 följande:
    Hej!
    Jag är en tjej på 21år med en son född maj 2010 och just flyttat till jakobsberg :) jag tänkte se om det finns nån som bor här runt och har lust att umgås både med och utan barn, då jag inte känner så många här och vill gärna ha några lekkamrater till sonen med :)
    Hej :) jag bor i jakobsberg och har en dotter född april 2010, var i jakan bor du :) välkommen till jakan
  • Hoppelefant

tack :) ah,vad roligt. jag bor ett par minuters promenad från pendeltågsstationen, tror det heter västra sidan, kommer inte ihåg riktigt, brukar inte läsa skylten så noga :P vart bor du då? :)

• fiori84
    Hoppelefant skrev 2012-10-22 20:14:39 följande:
    tack :) ah,vad roligt. jag bor ett par minuters promenad från pendeltågsstationen, tror det heter västra sidan, kommer inte ihåg riktigt, brukar inte läsa skylten så noga :P vart bor du då? :)
    Jag bor i centrum, sturevägen heter det :) hur länge har du bott här? varför flyttade du hit?
  • Hoppelefant

men det är ju rätt nära :) jag har väll bott här typ 1 vecka. flyttade hit då min numera sambo bor här, så flyttade in till honom :) så har inga egna vänner här som jag umgås med. flyttade till stockholms området för typ 2år sedan, så har väll inte så mycket vänner här alls sedan tidigare heller :P

• fiori84
    Hoppelefant skrev 2012-10-22 20:39:30 följande:
    men det är ju rätt nära :) jag har väll bott här typ 1 vecka. flyttade hit då min numera sambo bor här, så flyttade in till honom :) så har inga egna vänner här som jag umgås med. flyttade till stockholms området för typ 2år sedan, så har väll inte så mycket vänner här alls sedan tidigare heller :P
    Jag vet hur det känns :) har bott i stockholm i 5 år och känner inte så många här heller egentligen, har bara en kompis från min gamla hemstad skellefteå som bor i kallhäll som jag umgås med ibland, det är svårt att få vänner här i stockholm speciellt om man inte jobbar eller studerar heller.
  • fiori84
    Honungssmulan skrev 2012-12-04 20:58:43 följande:
    bump, Järfälla här med
    Hej och välkommen Glad var i järfälla bor du då
  • fiori84
    Honungssmulan skrev 2012-12-05 11:21:22 följande:
    Samma gata som du bor på :D
    va! bor du på sturevägen 5?
  • Honungssmulan
    fiori84 skrev 2012-12-05 11:31:46 följande:
    va! bor du på sturevägen 5?
    Jag messar privat, vill inte ha mitt husnummer ute här :D
  • fiori84
    Honungssmulan skrev 2012-12-05 11:50:16 följande:
    Världen är väldigt liten ibland :)
    Jag såg att du har barn på 11 år? är det ditt enda barn eller? :)
  • Honungssmulan
    fiori84 skrev 2012-12-05 11:57:32 följande:
    Jag såg att du har barn på 11 år? är det ditt enda barn eller? :)
    En i magen också, leverans i april
  • fiori84
    Honungssmulan skrev 2012-12-05 11:59:50 följande:
    En i magen också, leverans i april
    åh vad roligt :) jag har själv ett barn på 2,8 år och vill ha fler barn inom det närmaste året.
Svar på tråden vänner med barn,järfälla?