• Anonym

inget sex!

Jag ståååår inte ut snart! Jag har sjukt mycket sexlust och min kille har ingen knappt :/

har inte setts på 3 månader och har haft sex nu 3 gånger på 6 dagar o jag vill iaf ha mer än så:( han avvisar mig och har inga behov av de.. ja orkar inte!! känner mig äcklig och osexig :(

hur ska man klara att va tillsammans med nån med lite sexlust när man själv vill ha de ofta? Vi har dessutom distansförhållande så man ska va utan de 3 veckor sen me :/     

• Svar på tråden inget sex!
  • jonte02

minska distansen om möjligt träffas mer. Den olika lusten kan ju ändå kvarstå och i längden variera uppåt och neråt.

• Anonym

Vi har redan bott tillsammans innan o då hade han heller inte lika mycket lust.. och onanera känns så dumt när jag ändå har en kille liksom:(

• jonte02
    Anonym skrev 2012-10-23 10:15:04 följande:
    Vi har redan bott tillsammans innan o då hade han heller inte lika mycket lust.. och onanera känns så dumt när jag ändå har en kille liksom:(
    Frågar du mig så tror jag att det näst intill är omöjligt att förändra så länge inte båda verkligen vill oavsett lust. Men påverka kan gå, om man orkar gå den lååååånga vägen.

En förutsättning tror jag är en öppen dialog kring vad man tycker och känner om det hela.
    I slutänden kanske det blir oundvikligt att gå var sin väg!? 
  • Anonym

Tyvärr så tycker även jag att har man själv högre libido än den andre, så får man ta hand om det själv :P

Så gör jag, och även många andra.
    Bara för att man har en parten betyder inte det att man bör slippa onanera.
    Man hittar sällan ett par som hela tiden har samma libido.

• Anonym

Ja ge mig gärna tips också!! Jag har en sambo och vi är ganska nyblivna föräldrar. Jag har lust, han har inte.. Men vi har typ sex 1 gång i månaden!!! Gaaaahh!!

Jag försöker.. Men inte så kul utan respons!

Svar på tråden inget sex!