• Älskadelillaliv

Juli bebis 2013

Hej. Tänkte starta en tråd för oss som väntar liten i juli. Plussade 23/10, hoppas vi blir ett gäng som får följas till slutet.
    Enligt FL beräknad till den 5 juli.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-10-24 20:00
    Här kommer bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m67249999.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-10-26 09:58
    Här kommer BF sidan:
    www.familjeliv.se/Forum-2-13/m67271390.html
  • Svar på tråden Juli bebis 2013
  • katja1

Ingen mens i sikte ännu. Woho! Hoppas den håller sig undan ett tag till.

• Familia

Jag fick tillbaka min mens i januari trots att jag nästan helammar.

Däremot är den väldigt oregelbunden.

• Nettis1981

Min kom tillbaka efter ca 6mån (helammade) men är väldigt oregelbunden. första svängen blödde jag som en gris 2-3 dagar sen har det varit mindre till å från. Nu är det två månader sen jag hade den. Har satt in kopparspiral så kan ju bidra till stök det oxå. Glad så länge jag slipper den

• Zoey

Hej mammor

Vet inte om det är några som är aktiva här längre men jag hoppas att allt är bra med er och julibebisarna :)

Ville bara berätta att Lovisas lillebror kom till världen 30 augusti. Vi mår bara fint men det är full rulle om dagarna med en nyfödd, en ettåring och en aktiv hund :) Jag njuter för fullt!

• Familia
    Zoey skrev 2014-09-13 10:30:09 följande:

Hej mammor

Vet inte om det är några som är aktiva här längre men jag hoppas att allt är bra med er och julibebisarna :)

Ville bara berätta att Lovisas lillebror kom till världen 30 augusti. Vi mår bara fint men det är full rulle om dagarna med en nyfödd, en ettåring och en aktiv hund :) Jag njuter för fullt! phpWSI7dg94036.jpg

Grattis!

Så söt!
  • Fridis83

Jag funderar också på om man ska satsa på nr 2 men jag är orolig att det kommer bli tufft med en 2 åring och en nyfödd. Hur tänkte ni andra dela gärna med er om ni vill så klart.

• Fridis83

Härligt familia, nu finns ingen återvändo för vi ska få ett syskon i början på dec.