NHult skrev 2012-10-26 14:10:02 följande:
Nu är ju jag en konstant sugen kille, så jag har svårt att förstå att någon oavsett kön inte vill ha något så skönt, mysigt och kul som sex.
Jag satt och pratade med en kompis för lite sedan och blev nåstan chockade när han berättade att han inte hade lust längre, och helt plötsligt upplevde sex som jobbigt
Han påstod att han tröttnat helt enkelt, men hallå eller, och han fattade inte överhuvudtaget att jag fortfarande som han uttryckte det tyckte att det är kul med sex. Han sa tom stackars din fru ger du dig aldrig haha,
det är inte synd om henne. Jag försökte få klarhet i varför sexlusten har avtagit men han hade inget vettigt svar.
Lat tråkig kille som nöjer sig med att bedriva AB familj helt enkelt. Vissa är ju nöjda med det.
Jag tror inte att det är fel på den parten som vill, även om det känns som om Man/Jag Hon eller Han är ratad.
Jag tror det sitter i huvudet på människor oavsett kön, det spelar inte så stor roll vad man gör eller inte gör,
vi människor har helt enkelt olika mkt lust, och prioriterar olika saker.
Jag förstår ju inte att man kan prioritera annat för sex, och andra fattar ju inte hur man överhuvudtaget vill ha sex när det finns så mkt annat att göra
Självklart får man ju försöka medla, och hetsa upp motparten, men att få nej i tid och otid är ju förbannat tråkigt,
till slut så tröttnar man ju helt enkelt att försöka, då blir det till slut tråkigt på riktigt. För leva i ett sexlöst förhållande kan liksom kvittta, då kan man lika gärna bo ihop med en kompis.
bra skrivet hörrö

kan heller inte leva utan, men levde med en man som aldrig ville.fick aldrig svar på varför...