• Niinja

Klarar jag av att vara singel?

Har du något roligt eller tänkvärt att berätta, eller iaf något distraherande?

Jag är nydumpad och ensam.. Paniken börjar komma.. Så har du något avledande att berätta, vad som helst?  Vore guldvärt för mig!

Kanske någon med tips och råd om hur man håller sig sysselsatt ensamma kvällar eller någon som har vart med om något roligt under dagen/ veckan ? 

• Svar på tråden Klarar jag av att vara singel?
  • vinmonster

såklart du klarar dig!  det är sjukt jobbigt i början, men fokusera på något annat.
    har du nåt du alltid funderat på att göra, men aldrig kommit till skott med?
    jag började med körkortet. o när det är klart ska jag lära mig sticka Flört

• Niinja

Tack =) Det finns saker som engagerar mig. Som jobb, träning och i viss mån familj och vänner. Men de handlar främst om såna här kvällar, när man sitter ensam. För trött för att göra något och för pigg för att sova. Hur tar man sig igenom dom kvällarna.

Känner jag mig själv rätt är risken överhängande att jag kommer söka mig till tillfälliga kontakter för att fly ensamma kvällar men egentligen vill jag inte hamna där.

Blir de lättare?
    Sticka är ett bra tips! 

• vinmonster

att bli full är ju alltid kul..men risken finns att man blir sådär nostalgisk o känner att man bara mååååste höra av sig till idioten..och det är ju inte så bra :)
    jag har trillat dit några gånger.

men, tja..såhär på fredagskvällen..kanske baka nånting? nåt nyttigt! så man inte sitter och smoffar i sig en kladdkaka o tycker synd om sig själv ;)

• Niinja

Att bli full är absolut ett alternativ men ändå inte helt optimalt. :) Vad gör ni ikväll?

• vinmonster

jag slår nog hjäl några timmar här med att läsa allamöjliga knastrådar medans jag sneglar lite på tv'n. när jag tröttnat på det blir det nog ett glas rött och lite ost, o knåpa ihop nån ny spellista på spotify Glad

vad ska DU hitta på? Glad

• Niinja

Jag lägger mitt hopp på knas-trådarna.
    Färjan står  på i bakgrunden men det är ingen kvalitets-tv direkt :P 

Kanske borde äta något också?! 

• vinmonster

färjan står på här också. men alltså, den där blonda tanten med eyelinern...jisses.. Tyst

• Niinja

Ja hon var en charmig och blyg person ;)
    men jag kan tänka mig att det är en svår situation att möta sitt ex på en färja om det inte är helt avslutat. Men dom verkade ju nöjda..

• Anders 150
    vinmonster skrev 2012-10-26 19:21:19 följande:
    att bli full är ju alltid kul..men risken finns att man blir sådär nostalgisk o känner att man bara mååååste höra av sig till idioten..och det är ju inte så bra :)
    jag har trillat dit några gånger.

men, tja..såhär på fredagskvällen..kanske baka nånting? nåt nyttigt! så man inte sitter och smoffar i sig en kladdkaka o tycker synd om sig själv ;)
    men varför säger du så
    så alla dina x är idioter då eller?
    tycker du generaliserar lite väl mycket
    har inte tid o flumma med er mer sorry 
Svar på tråden Klarar jag av att vara singel?