Sexlöst förhållande :-( Bör jag göra slut?
Hej!
Jag är en 24årig tjej som är tillsammans med en kvinna som är 47år.
Vi har varit tillsammans i 2,5år, och vi älskar varandra innerligt.
I början av förhållandet så hade vi sex ofta, hon tog på
Mej ofta, och hon gav ofta komplimanger om mitt utseende, hur snygg jag var, mm.
Men redan efter drygt ett halvår så avtog allt sådant.. Och jag började ifrågasätta om hon fortfaran älskade mej, och det var inget snack om saken, för det gjorde hon och gör fortfarande.
Men sedan dess har vi haft mindre och mindre sex, just för att hon inte vill/har lust. Jag har tagit upp detta med henne gång på gång under 1,5års tid, frågat henne om det är mej det är fel på, att hon inte tänder på mej längre mm. Men så är det självfallet inte, säger hon. Hon säger att det är henne det beror på..
Men jag känner mej så oattraktiv och osexig Hur jag än klär mej för henne så får jag ändå aldrig nån "uppmärksamhet". Hon tar aldrig på mej, säger aldrig hur snygg/sexig eller fin jag är. Och sexet blir alltför sällan.
Hon har även sagt att hon inte vill ha så mycket tjat på sig, när det gäller främst sex. Så vi har kommit överens om, ett flertal ggr, att jag ska sluta tjata/fråga om sex, och hon ska tänka mer på mej, på sex mm.
Men det händer inget från hennes sida.
Det känns som att jag hela tiden tar hänsyn till hennes känslor,behov och icke-behov, men jag får Får inget tillbaka. Vi möts inte halvvägs.
Hon visar på många andra sätt hur mycket hon älskar mej, köper saker som hon vet att jag blir glad av tex. Säger ofta hur mycket hon älskar mej.
Vi har ett jätte fint förhållande för
Övrigt, men knappt nåt sexuellt. Bara kramar och pussar.. Känns som att vara tillsammans med en kompis.
Det har jag även sagt till henne.
Vad är bäst att göra?
Jag har funderat ett flertal gånger på att göra slut. Jag är för ung för ett sexlöst förhållande, och för ung för att behöva känna mej oattraktiv och osexig.
Men samtidigt älskar jag henne så otroligt mycket så vill inte göra slut.
Detta är så svårt.
Hur ska jag/vi gå tillväga??
Snälla hjälp.
Tack så länge!