Svårt att bli kåt. Orgasm? Inte en chans
Hej! Mitt problem är att jag har sjuuukt svårt att bli kåt på alla sätt, själv eller med partner. Och har alltid haft det. Mentalt kan det funka, alltså jag blir lite småtänd av nått jag ser/hör osv. Men när det kommer till det fysiska är jag bara så... okänslig? Känner knappt nånting av penetration, duschstråle, oral sex... Allt sånt. Tycker bara att det blir tråkigt. Andra erogena zoner? Nada, zilch. Funderar på en vibrator men vad säger att det ska funka om liknande stimulans aldrig gjort det? Några idéer? Jag verkar ju inte vara helt utan lust... Den verkar bara vara ju jävla trögstartad att jag inte riktigt vet vad jag ska ta mig till. Har just nu ingen partner, och har i alla fall lite av inställningen att eftersom det är så grundläggande så kanske jag borde få det att funka själv innan jag försöker få någon annan att kåta upp mig liksom. Men det enda man får höra är ju bara "övning ger färdighet", "stressa inte över det, gör det bara skönt för dig själv, så kommer det såsmåningom" osv. Känns bara väldigt orelevant för min del. Jag känner ju liksom så himla lite - hur fasen ska jag då "göra det skönt för mig själv" tillräckligt för att jag ens ska bli NÅGORLUNDA kåt, och inte ens ha orgasm som mål?