vad tror ni? *bildbomb*
jag testar mig för ägglossning dessa dagar men har haft starkare test än vanligt i en vecka.. har oregelbunden mens... Men tycktes få svaga positiva graviditetstest. De blåa är graviditetstest, de rosa ägglossningstest...
Jag kan faktiskt ana något även på de blå, framförallt det nedersta men skulle inte våga lita på det om jag var du. Testa om ett par dagar igen
Om du hade Äl i lördags är det inte så troligt att se ett positivt gravtest nu 3dagar efter!? :S
Okej, först och främst tycker jag att människor kan sluta påstå att testen ska vara lika starka eller starkare än kontrollstrecket för det stämmer inte, även fast de som säljer testerna påstår det.
Jag har aldrig fått lika starkt eller starkare test när jag har haft ägglossning så det är visst möjligt, så nu vet ni det ;)
För det andra så får jag tyvärr alltid ett svagt streck på testlagrets tester. Jag kan ana ett till streck på båda. Jag har flera sidor i ett block hemma där mina ägglossningstest blivit mörkare och har då i samband med detta tagit gravtest som visat ett svagt streck men alla dessa har varit negativa tyvärr.
Förhoppningsvis då så har du/har haft ägglossning :)
tack för alla svar.. det är så hemskt förvirrande med ägglossningstest.. får vänta och se helt enkelt...
men jag tror faktiskt aldrig att jag har haft starkare äl-test än på min bild ovan.. Och det kanske då är spökstreck jag ser på mina grav-test
tack för alla svar.. det är så hemskt förvirrande med ägglossningstest.. får vänta och se helt enkelt...
men jag tror faktiskt aldrig att jag har haft starkare äl-test än på min bild ovan.. Och det kanske då är spökstreck jag ser på mina grav-test
Om man lägger två test bredvid varandra medans ett är blött kan färgen blöda av sig på det andra. Dvs ältest till gravtest.
Hade du varit gravid hade ältesterna varit mycket starkare ån ett vad ett vanligt positivt ältest brukar vara för dig.
Ser inget alls på de blå så de är negativa. ÄL testen är också negativa då teststrecken är svagare än kontrollstrecken. Tyvärr :/
Jag ser jätte tunt på blåa, mitt såg ut så 3 dagar innan bim.
okej lite starkare idag.. men inte jätte mycket starkare.. får se om någon dag :-P