• 059

Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!

Haft 2 st MA (dec 2011 och aug 2012) och blev ingen bebis nu i oktober, hade hoppats på bebis i juli 2013. Nu satsar jag på bebis till i augusti 2013 istället.

Fick mens idag (29/10), beräknad ÄL ungefär 10-12/11.

Välkomna in ni som också satsar på bebis till augusti 2013!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-10-29 11:20
    Förtydligande: Skrev lite rörligt såg jag. Vill alltså tillverka bebis asap, och att den kommer ut i augusti 2013, färdigbakad och klar. :D

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-20 10:04
    Fick GRAVID på digitalt test 20/11 2012. Håller nu alla tummar och tår att det håller hela vägen denna gång!
  • Svar på tråden Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!
  • 059

Underbart att höra av er! Min bebis kom 4/3 och jag njuter varje dag! Isa, jag var beräknad 18/3, men min kommit 2 veckor tidigt istället. :D Kram på er!

• Isa

Oj! Inte inne här så ofta längre. Såg först nu inlägget från dig 059 ????. Får passa på att säga Grattis även om det är lite sent omsider hehe. Hoppas att ni alla i tråden har det bra och era barn med! Med mej o dottern är de fint, hon blir ett halvår imorn, jösses va tiden går fort ????

• Jennie89

Jag har också missat ditt inlägg 059, fick upp att det var två nya nu.

Jättegrattis 059! 

Ja, vad snabbt tiden går. Vi har börjat syskonverkstaden men min kropp har fortfarande inte kommit igång (har äl varannan månad men får mens efter redan en vecka :( )  men det blir väl som det ska snart, ska ringa gyn nästa månad.

Dottern fyllde ett för en månad sen, det känns obegripligt. Hon springer omkring här hemma och lägger lego och pusselbitar överallt :)

Aug-13 - T
  • Isa

Oj ser nu att jag råkade skriva smileys i texten i mitt förra meddelande, vilket inte funkade utan bara blev massa frågetecken. Knasigt!

Men åh spännande med syskontillverkning Jennie Jobbigt bara när kroppen inte är som den ska, hoppas ni lyckas snart och att gyn kan hjälpa er .

• idape

Hej!! Vad roligt att höra ifrån er!! Här är allt bra oxå. Pojken är 10 månader nu. Kram på er

• Jennie89

Hej!

Här mås det bra, dottern började på förskola i januari och det har blivit mycket vabbande. Tur att vi kan dela lika.
    Jag är gravid! Är inne i v 30 nu så lillasyster är beräknad till mitten av juli, en månad innan dottern fyller två. Jag har precis samma krämpor som förra gången men vissa är mildare och vissa värre.

Hur har ni andra det?

Aug-13 - T
  • 059

Min son är nu 14 månader, världens goaste och sötaste unge! Så lycklig att det gick bra med honom!! Får se om vi vågar oss på syskon i framtiden.

• idape

Hej!!

Vad roligt att höra ifrån er!!

Min son är 18 månader nästa vecka!! Min älskade goe pojk!!

Han började på förskola för en månad sen bara. Min lille bebis har blivit stor pojke!

Vi började jobba på syskon förra ägglossningen och jag testade svagt positivt redan idag! Går allt vägen blir det syskon i januari. Men jag vågar inte tro för mycket. Jag hade ju två jättetidiga missfall från början så vi får se om det går bra helt enkelt. Kan likaväl hända nu igen. Känner mig mycket lugnare nu i vilket fall när jag redan har min lille pojk.

Så glad för din skull 059 att det gick bra tillslut ska du veta!!

Och grattis till syskonet Jennie!!!!

• majsan2012

Hej på er alla! Kul med syskon! Det projektet ligger längre fram i tiden här. Jag har precis börjat ett nytt chefsjobb och är helt uppslukad i det. Dottern började dagis i november och blir två år nu till sommaren. Fullt ös!

• Isa

Heeej alla! Kul att höra från er! Här har dottern hunnit bli 15 månader och har nyligen börjat förskolan också. Mycket vabbande här också... Men va jättekul att det är flera syskon på G. Spännande och stort lycka till önskar jag er.

• majsan2012

Vet inte om någon av er finns kvar på FL!? Jag fick för en vecka sedan + på gravtest. Går allt som det ska så blir det en lillasyster eller lillebror i början på juli. Har sedan ett par dagar nu haft som bruna flytningar till och från. Inget rött blod och i princip bara när jag torkar mig. Tycker att allt känns okej men kan inte komma ifrån missfallsångesten!

• idape

Hej!!

Här har sonen hunnit bli 3 och dottern tittat ut för 10 månader sedan!! Allt gick vägen med en gång andra gången!!

Hoppas verkligen det går bra för dig Majsan!!

• majsan2012

Läget lugnt här fortfarande. Det höll sig till brunt slem och sen slutade det. Har inte vart något alls på cirka två veckor nu. Magen växer och brösten är som ballonger. Jag är hungrig konstant och trött som få. Så jag försöker känna mig lugn!! ????

• Jennie89

Hej alla!

Kul med småsyskon Majsan! Och grattis Idape!

Här fyllde flickorna tre och ett i somras och ett par veckor innan lilla fyllde ett fick jag ett plus på stickan och sitter här nu i v 26. - Jag som bara skulle ha två barn.

Aug-13 - T Juli-15 - S
  • idape

Grattis!! Ha ha, jag har också funderat på en tredje...men det är rätt mycket som det är så väntar nog lite...hade inte klarat eller haft tid att må illa just nu. Ha ha

• Jennie89

Jag har inte mått illa en dag hittills denna graviditet, känns märkligt men är tacksam! Fysiskt lättaste graviditeten hittills, får se hur hemsk foglossningen blir , men mentalt är det den jobbigaste.

Aug-13 - T Juli-15 - S
  • 059

Heeej tjejer!! Här har vi fått en lillasyster nu i augusti. Och så fyller sonen 3 år snart. Men nu tror vi bebisbutiken är stängd. Så himla mysigt med liten bebis igen!

Svar på tråden Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!