Vad tror ni om detta? behöver hjälp och råd!
Hejsan, Jag är en tjej på 19 år.
Jag är "rädd" för att jag är lesbisk!
Jag fantiserar jämt om tjejer och det tänder mig väldigt mycket, även när jag har sex med en kille kan jag fantisera om att det är en tjej. När jag kollar på porr e det lesbisk porr.. :/
Saken är den att jag vet inte alls om jag skulle kunna göra de i verkligheten, de känns skrämmande.
Att leva i ett förhållande med en tjej.. känns konstigt att tänka tanken,som att leva med sin bästa vän.. men jag tvivlar mer o mer .. jagvill ju vara med en kille som jág alltid vara.
Så vitt jag vet har jag ALLTID, varit intresserad av killar, inte tjejer...
förut äcklades jag av tanken av två tjejer tsm, men nu tycker jag de ser skönt ut.
MEn som sagt jag vetinte om ja vill testa i verkligheten, känns väääääldigt fel men samtidigt som attjagmåste föratt veta, denna förvirellse tar kål på mig!!
Har försökt att acceptera mig som bisexuell, men då fortsätter min hjärna tänka tänk om ja e lesbisk.. jag e lesbisk osv.... så jag finner aldrig ro!!!
Killar har alltid varit min grej liksom.. men nu vet jag inte längre :'( Vill inte vara lesbisk.. vill att allt ska vara som förut!
Kan det vara tvångstankar jag har? Elle tror ni jag är lesbisk och hur vet man!?
MvH/ förvirrad