• Anonym (förvirrad)

Vad tror ni om detta? behöver hjälp och råd!

Hejsan, Jag är en tjej på 19 år.

Jag är "rädd" för att jag är lesbisk!

Jag fantiserar jämt om tjejer och det tänder mig väldigt mycket, även när jag har sex med en kille kan jag fantisera om att det är en tjej. När jag kollar på porr e det lesbisk porr.. :/

Saken är den att jag vet inte alls om jag skulle kunna göra de i verkligheten, de känns skrämmande.

Att leva i ett förhållande med en tjej.. känns konstigt att tänka tanken,som att leva med sin bästa vän.. men jag tvivlar mer o mer .. jagvill ju vara med en kille som jág alltid vara.

Så vitt jag vet har jag ALLTID, varit intresserad av killar, inte tjejer...
    förut äcklades jag av tanken av två tjejer tsm, men nu tycker jag de ser skönt ut.

MEn som sagt jag vetinte om ja vill testa i verkligheten, känns väääääldigt  fel men samtidigt som attjagmåste föratt veta, denna förvirellse tar kål på mig!!

Har försökt att acceptera mig som bisexuell, men då fortsätter min hjärna tänka tänk om ja e lesbisk.. jag e lesbisk osv.... så jag finner aldrig ro!!!

Killar har alltid varit min grej liksom.. men nu vet jag inte längre :'( Vill inte vara lesbisk.. vill att allt ska vara som förut!

Kan det vara tvångstankar jag har?  Elle tror ni jag är lesbisk och hur vet man!?

MvH/ förvirrad                              

• Svar på tråden Vad tror ni om detta? behöver hjälp och råd!
  • Ankankamon

Måste du sätta en stämpel på dig själv då? Vad som är upphetsande kan ju vara väldigt olika från vad man egentligen vill ha en "riktig" sexuell relation. Eller så kan det ju vara så att du verkligen är sexuellt attraherad av tjejer. Men bara för det så ska du ju inte göra något du inte är bekväm med.
    Tycker du killar ff är sexuellt upphetsande också?

• Leostar

Är inne på samma sak, sätt ingen stämpel på dig själv, var dig själv bara.

Sen är det ju det här med suggestiv manipulation, i det här fallet gör du det på dig själv... du tänker så mycket på det att det i sig triggar dig i den riktningen tror jag.

Slappna av och njut av att du har livlig fantasi, sen om du väljer att gå vidare och faktiskt prova så skall du bara veta att det finns inget fel med det, bättre att leva lycklig med sina böjelser än förtvivlad förnekande.

• Anonym (förvirrad)

Tack för era svar :)

JAg vetinte känner  mig bara helt lost.

Jag har känt attraktion till killar mycket!! och tycker ju om att ha sex med dem.

Men tanken om lesbisktsex äralltid där.. jablir liksom tokig på den där gnagande känslan.

Känner mig obekväm bland folk som är det pga. av att ja känner "men gud tänk om jag är det" och så får jag mer eller mindre panik., samtidigt som jag tycker det är intressant.. hur fasiken går det ihop :S ..

Jag har testat hånglat med tjejer men känner inget speciellt.

Vet inte om jag känner mig bekväm med tanken på attfaktiskt ha sex med en tjej.

Jag har aldrig varit kär i en tjej heller.. Kan man vara hetero men tända förbannatmycket på tjejer bara ? X)                     

• Ankankamon

Du behöver ju inte sätta nån hetero stämpel på dig själv heller :)

Kan du inte bara försöka att känna efter om läget kanske är okej trots allt? Att det är okej och bli kär i killar och vilja ligga med killar och ligga med killar, och samtidigt tycka att tjejer också kan vara sexuellt attraktiva?

Om du vore lesbisk så vore det ju också ok, men som lesbisk så är man ju vanligtvis mest bara intresserad av tjejer ;) Och som hetero är man ju vanligtvis bara intresserad av de andra könet.
    Men sexualitet funkar ju inte riktigt så utan man kan vara vartsomhelst på en skala som egentligen är typ en maskerad spiral med femtielva krökar hit och dit. ;)

Du är du, och det som är viktigt är att du mår bra och trivs med vem du nu är.

• Anonym

du får väl hitta ett ONS och prova både lesbiskt sex och vanligt så får du väl se vilket du gillar bäst.

Svar på tråden Vad tror ni om detta? behöver hjälp och råd!