• tahira

Vilken färg på cape? American Apparel.

Jag skall beställa en cape på nätet, men har lite svårt att bestämma mig för vilken färg jag skall ta. Jag har inte möjlighet att gå och titta på dem i affär. 

Jag har mörkt hår, mest beige och svarta mössor/halsdukar och kommer ha ett par beige uggliknande stövlar när det är som kallast, annars ett par mörkbruna vanliga stövlar oftast.

Ni som tycker att alla är fula behöver ju inte skriva det. Alla gillar inte den här modellen på ytterplagg, men jag gör det!

Skriv gärna om det är någon av dem som är betydligt "värre" än de andra.

Här är lite bilder jag hittade, alla från American Apparels hemsida:

Beige:

Röd:

Mörkblå:

Marinblå:

Blå:

Grå:

Dessa tror jag är marinblå också:

Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: tahira-faye.blogspot.co.uk/
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken färg på cape? American Apparel.
  • tahira
    SHAKAWKAW skrev 2012-10-30 14:27:30 följande:
    Jag skulle köra på antigen mörkblå, grå eller beige. Inte rött!
    Det är främst mellan de jag väljer! Hade det funnits vit hade jag tagit det

Först tänkte jag helt klart beige, men jag vet inte, jag tycker kvaliteten på tyget ser lite "billigare" ut på den beige än på den grå och den mörkblå..? Framförallt på översta bilden. 
    Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: tahira-faye.blogspot.co.uk/
  • SHAKAWKAW
    tahira skrev 2012-10-30 14:29:41 följande:
    Det är främst mellan de jag väljer! Hade det funnits vit hade jag tagit det

Först tänkte jag helt klart beige, men jag vet inte, jag tycker kvaliteten på tyget ser lite "billigare" ut på den beige än på den grå och den mörkblå..? Framförallt på översta bilden. 
    Ja, nu när du säger det så. Det ser billigare ut. Sedan är ju grått ett ganska säkert kort, det passar ju med (typ) allt.
  • Duckan

Jag gillar verkligen både marinblått och grått, la rösten på grått, men marinblått får en röst här.

• Sunt förnuft

Jag tyckte den röda var helt outstanding! :)

Och jag gillar inte rött i vanliga fall. 

• luspudel

Inte rött! Väldigt mycket rödluvan. Marinblå var snyggast, men grå är en mycket god tvåa och passar nog bättre till stövlarna

• KatjaKaj

Nu är jag en av dom som följer och har följt din blogg länge och älskar alla dina outfit bilder :). Jag tror att du hade passat galet bra i den röda :)

• tahira
    KatjaKaj skrev 2012-10-30 18:39:53 följande:
    Nu är jag en av dom som följer och har följt din blogg länge och älskar alla dina outfit bilder :). Jag tror att du hade passat galet bra i den röda :)
    Oh, vad roligt att läsa

Och då känner jag nästan att jag måste be om ursäkt också, för jag har varit rejält dålig på att blogga på sistone - men jag är på väg tillbaka! 
Svar på tråden Vilken färg på cape? American Apparel.