• Anonym

Sexolog eller liknande i Örebro?

Jag undrar om du kan ge mig några bra tips sexologer eller liknande i Örebro?
    Har försökt googla men inte hittat något bra. Jag är en gift kvinna på 22 år. Tack på förhand!

• Svar på tråden Sexolog eller liknande i Örebro?
  • Sexolog Camilla

Hej.

Jag har också problem med att komma i kontakt med sexolog i Örebro. Ett förslag är att ta kontakt med en familjerådgivare, det finns flera i Örebro. Genom att söka på eniro.se fick jag fram flera förslag på familjerådgivare i Örebro. Jag vet inte vad problemet är som ni söker hjälp för, beroende på problemet kan det kanske vara bra att känna till att det finns en STD mottagning på universitetssjukhuset i Örebro. Även om det inte finns en sexologmottagning i Örebro går det att boka samtalstid och rådgivning på telefon, flera sexologmottagningar erbjuder den tjänsten (se nedan).  

Charlotte Makboul www.narhetsakuten.se

Närhetsakuten AB

Närhetsakuten erbjuder sexterapi och sexualrådgivning, både enskilt och i par. Vid behov går det att boka rådgivning på telefon, vid akuta problem eller om det uppstår svårigheter att komma till mottagningen.

Mottagning: Sabbatsbergsvägen 8,  STOCKHOLM

Ring för tidsbokning: 0707- 21 75 98

[email protected]

Odette Otto sexologkonsult
     www.odetteotto.se 

När ni behöver någon att prata med gällande sexualitet, relationer och problem. Sexologmottagningen Odette Otto i Borås erbjuder sexterapi och sexualrådgivning, både enskilt och i par. Vid behov går det att boka rådgivning på telefon, vid akuta problem eller om det uppstår svårigheter att komma till mottagningen.

Mottagning: Albanoliden 5, BORÅS

Ring för tidsbokning 0735- 12 91 10

[email protected]

Hälsningar

Camilla

Svar på tråden Sexolog eller liknande i Örebro?