Sexolog eller liknande i Örebro?
Jag undrar om du kan ge mig några bra tips sexologer eller liknande i Örebro?
Har försökt googla men inte hittat något bra. Jag är en gift kvinna på 22 år. Tack på förhand!
Jag undrar om du kan ge mig några bra tips sexologer eller liknande i Örebro?
Har försökt googla men inte hittat något bra. Jag är en gift kvinna på 22 år. Tack på förhand!
Hej.
Jag har också problem med att komma i kontakt med sexolog i Örebro. Ett förslag är att ta kontakt med en familjerådgivare, det finns flera i Örebro. Genom att söka på eniro.se fick jag fram flera förslag på familjerådgivare i Örebro. Jag vet inte vad problemet är som ni söker hjälp för, beroende på problemet kan det kanske vara bra att känna till att det finns en STD mottagning på universitetssjukhuset i Örebro. Även om det inte finns en sexologmottagning i Örebro går det att boka samtalstid och rådgivning på telefon, flera sexologmottagningar erbjuder den tjänsten (se nedan).
Charlotte Makboul www.narhetsakuten.se
Närhetsakuten AB
Närhetsakuten erbjuder sexterapi och sexualrådgivning, både enskilt och i par. Vid behov går det att boka rådgivning på telefon, vid akuta problem eller om det uppstår svårigheter att komma till mottagningen.
Mottagning: Sabbatsbergsvägen 8, STOCKHOLM
Ring för tidsbokning: 0707- 21 75 98
Odette Otto sexologkonsult www.odetteotto.se
När ni behöver någon att prata med gällande sexualitet, relationer och problem. Sexologmottagningen Odette Otto i Borås erbjuder sexterapi och sexualrådgivning, både enskilt och i par. Vid behov går det att boka rådgivning på telefon, vid akuta problem eller om det uppstår svårigheter att komma till mottagningen.
Mottagning: Albanoliden 5, BORÅS
Ring för tidsbokning 0735- 12 91 10
Hälsningar
Camilla