• GrabbarnaOchJag

Hur många barn har du?

skriv gärna hur långt du har mellan dem också, om du har fler. :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-01 20:42
    har själv 2 barn, 15 månader mellan.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många barn har du?
  • Jelenas

Knasbollen: Det förklarar lite ð???

• Louwa

2 killar med 15 månader mellan, och en lillasyster i magen som är beräknad till januari (blir ca 20 månader mellan henne och yngsta killen).

Liam 100212 ♥ Elliot 110525 ♥ Lillasyster bf 130110 ♥ louise.brickarp.se
  • Tösabiten88

knasbolle : oj, det förklara ju en del :) här är det samma pappa till alla och inga tvillingar. Träffar du alla barnen?. var de planerade?

* Stolt mamma till 4 Töser och 1 Pojke*
  • M N

2 döttrar med 19 mån emellan. nu är trean på jäsning :)

• Kyanita

4 st födda -94, -97, -08 och -11. Så 3 år mellan och sedan ett hopp på 11 år. 

• tessi3h

Jag har tre. De är födda 05, 08 och 12. Nu är vi klara med barn, sorligt men sant!

• GrabbarnaOchJag
    Knasbolle333 skrev 2012-11-04 15:28:42 följande:
    Kan väl dra historian...
    Fick min första dotter 2005 när jag var 16 år. Sen träffade jag en ny tjej och vi fick en dotter 2007. Sen träffade jag en ny (som jag är förlovad med och sambo med nu), och vi fick en son i februari 2008, MEN när sonen föddes så var vi inte tillsammans utan jag hade en annan tjej som också var gravid, och den sonen kom i oktober 2008. När oktober-sonen kom så var jag tillsammans med februari-sonens mamma igen och vår nästa son kom i januari 2009 dvs jag fick tre barn på mindre än 1 år. När vår son föddes i januari 2009, var vi inte heller tillsammans utan då var jag tillsammans med ÄNNU en tjej, som födde min nästa son i juli 2009. när hon födde vår son hade vi redan gjort slut, och då gick jag tillbaka till tjejen som jag fick mitt första barn med 2005, och sen födde hon två tvillingar i april 2010. sen pausa jag lite men 25 Maj detta året 2012 fick jag och hon som jag fick två söner med 2008 och 2009, vår tredje son. men precis när jag gjort henne gravid ungefär hösten 2011 så låg jag med en annan tjej, som födde en dotter 1 vecka efter att min nuvarande flickvän fött vår son. HOPPAS NI FÖRSTOD. Och ja, jag är väl lite av en player
    du verkar ha träffat väldigt förlåtande tjejer om inte annat.. :P 
  • Knasbolle333
    Tösabiten88 skrev 2012-11-05 09:58:17 följande:
    knasbolle : oj, det förklara ju en del :) här är det samma pappa till alla och inga tvillingar. Träffar du alla barnen?. var de planerade?

Två träffar jag aldrig, ena bor i London andra i Norge. 1 träffar jag sällan som bor i Sthlm. Dom andra träffar jag, men inte varje dag. Det är komplicerat det där...

Nej den enda som var planerad är min yngsta son som föddes i maj i år. Vi hoppades på en tös då jag endast hade två söner med henne innan, men blev en påg till
  • Knasbolle333
    GrabbarnaOchJag skrev 2012-11-05 14:40:54 följande:
    du verkar ha träffat väldigt förlåtande tjejer om inte annat.. :P 

Jo kanske de. Alla kvinnor jag har barn med har på ett eller annat sätt haft/har en speciell plats i mitt hjärta, och jag antar att jag haft eller har det i deras med, därav mycket förlåtande av mina fel och brister.
  • Isola80

2 st, en tjej född mars 09 en kille född aug 11. Alltså nästan 2,5 år emellan. Önskar mig en bebis till när minsta är 3 år.

• Jowimo

3 tjejer har jag. Första född juni -06, andra oktober -10 och tredje oktober -11.

Svar på tråden Hur många barn har du?