• Baby Doll

5 småttingar på 4 år

Jag har 4 småttingar här hemma, nej dem är inte fyrlingar fast ånga tror det. Dom är 2, 2, 3 och 4 år och baby nummer 5 beräknas komma om ca. 2 månader.
    Finns det fler där ute som har barn tätt och kanske t om väntar en till?

Jag driver en blogg där jag skriver om våran vardag och allt vad det innebär, funderingar osv. Kika gärna in ;)

www.mybabydolls.blogg.se

Med 4 småttingar och gravid- www.mybabydolls.blogg.se -
  • Svar på tråden 5 småttingar på 4 år
  • Baby Doll
    ÅVK76 skrev 2013-03-04 11:52:50 följande:
    Oj då. Jag som tyckte att jag hade många småttingar! ha ha.
    Det var ju inget förstår jag.
    Mina barn är 16, 14, 5, 5, 4. Så de tre minsta fick jag alltså inom loppet av 1 år och 3 mån. Det var lite hektiskt kan jag säga!   
    Ja det förstår jag :) Jag hade min 4 innan den äldsta hunnit fylla 2 år :) Nu vart det ju 2.5 år mellan den yngasta och tvillingarbna så vi skojar om att det blev en sladdis
    5 barn under 4 år -www.mybabydolls.blogg.se-
  • Aaglars

Jag har fått tre barn på 3,5 år.

Äldsta snart 4,5 år, mellan snart 3år och yngsta 10månader 

• Isabell2008

Hej! Jag är mamma till fyra flickor. Nr1 är född 12/12-09, 13,5 mån senare kom nr2 som är född 1/2-11. Och sen kom tvillingar 9/12-12. De två första var planerade, men inte tvillingarna. Är gift. Kommer vara mammaledig hela -13. Tycker livet just nu är extremt jobbigt då vi inte har någon hjälp av någon och jag har inga vänner.. Finns ingen att tala med förutom min man...

• Isabell2008

Så när tvillingarna föddes hade jag lyckats få fyra flickor och alla va under tre år :)!

• mastiffa

4 för att jag bara älskar barn och kan tänka mig en sista, alltså nr 5

.Det är bra ålderskillnad på dem också,precis lagom så man hinner med dem alla i det stadiet dem är i :)

• mastiffa
    mastiffa skrev 2013-03-05 19:45:34 följande:

4 för att jag bara älskar barn och kan tänka mig en sista, alltså nr 5

.Det är bra ålderskillnad på dem också,precis lagom så man hinner med dem alla i det stadiet dem är i :)

HAHAHA,svarade i fel tråd!

Skulle vara i röstningstråden om 2 eller 4 barn :D

• Isabella06

Att ni orkar :) ni måste ju ha lite super krafter minsann.
    Jag har en tjej på snart sju. Och fick en till November 2012, allso är han 4 månader.
    Och vi misstänker att vi är gravida igen, redan ;/ absolut ville vi ha dom sista tätt.
    Men kanske inte riktigt så tätt. Om dom tre första gravtesten stämmer ð??ð???ð??± kommer det allso bli 13 månader mellan nr 2

• Isabell2008

På ett sätt skulle jag vilja ha fler. Men då vill jag ha större hus innan och vi har ju ingen släkt som vill hjälpa oss så det blir tungt om vi skulle få fler nu när alla är så små. Men o andra sidan e de ju bättre att 'köra' på nu medan man e ung ;) men sen får jag ju göra allt med tvillingarna nu och får aldrig någon vila och jag vet inte om min kropp klarar av en till graviditet nu. Hinner ju inte ens träna en gång i veckan för jag är fysiskt utslagen redan....

• Aaglars
    Isabell2008 skrev 2013-03-07 14:30:14 följande:
    På ett sätt skulle jag vilja ha fler. Men då vill jag ha större hus innan och vi har ju ingen släkt som vill hjälpa oss så det blir tungt om vi skulle få fler nu när alla är så små. Men o andra sidan e de ju bättre att 'köra' på nu medan man e ung ;) men sen får jag ju göra allt med tvillingarna nu och får aldrig någon vila och jag vet inte om min kropp klarar av en till graviditet nu. Hinner ju inte ens träna en gång i veckan för jag är fysiskt utslagen redan....
    Vaddå medan du är ung? Jag är definitivt inte ung och har tre barn tätt som är små och kan tänka mig flera. Varför skulle åldern spela in menar du?
  • Isabell2008

Nej, jag tänkte bara för min egen del att jag vill inte ha småbarn när jag närmar mig 40 (fyller31 i år) vill gärna vara 'barnfri' när jag närmar mig pensionen ;)

• Isabell2008

Och sen vet jag inte, ju äldre jag blir ju 'tröttare' blir min kropp.

• Baby Doll
    Isabella06 skrev 2013-03-07 03:02:03 följande:
    Att ni orkar :) ni måste ju ha lite super krafter minsann.
    Jag har en tjej på snart sju. Och fick en till November 2012, allso är han 4 månader.
    Och vi misstänker att vi är gravida igen, redan ;/ absolut ville vi ha dom sista tätt.
    Men kanske inte riktigt så tätt. Om dom tre första gravtesten stämmer 😝😄😱 kommer det allso bli 13 månader mellan nr 2
    GRATTIS! Hur känns det?
  • Isabella06

Tyvärr missfall :( jävla skit!!!!
    Men det kanske va ödet. Vi kanske inte skulle orkat trots allt ;)
    Nu väntar vi nog några månader innan det blir ett försök på syskon

• Baby Doll
    Isabella06 skrev 2013-03-12 01:35:05 följande:
    Tyvärr missfall :( jävla skit!!!!
    Men det kanske va ödet. Vi kanske inte skulle orkat trots allt ;)
    Nu väntar vi nog några månader innan det blir ett försök på syskon
    Ledsen för er skull. Håller tummar och tår för nästa gång! Kram!
  • Baby Doll

Puffar upp lite och söker andra i samma sits

Svar på tråden 5 småttingar på 4 år