Sexlös, för alltid?
Jag o min man har haft problem med sexlivet nu i ca 4 år, o börjar bli oändligt less på detta. Min man vill inte ha sex med mig... Jag vill ha sex gärna en gång om dagen, min man vill aldrig, jag har provat att prata lugnt o stilla i en icke stressande miljö men inget funkar. Har frågat om jag gör nåt fel eller om något fattas som han vehöver men får inget svar. Jag har grinat, jag har skrikit o jag har skällt. Jag har föreslagit hjälp av utomstående(alltså prata med någon) men han vägrar. Han vill inte inse att detta är ett problem. Vi brukar få till det ca 1 gång i månaden, o d är oftast efter jag har tjatat i en vecka o slutar alltid i gråt. Jag har även försökt att inte göra något alls, o se om han kommer i gång av sig självt, men det går inte. Har provat klä mig sexigt o skicka sex sms. Nu är jag gravid vilket verkar passa honom som handen i handsken för nu har han en ursäkt att aldrig röra vid mig, för det är ju så äckligt att vara med en gravid tjej. Vi varken kramas eller pussas o försöker jag närma mig honom överhuvudtaget så antingen skrattar han eller blir sur o slår bort mina försök att närma mig. Jag vet inte hir länge jag orkar med det här då ett fungerande sexliv är extremt viktigt för mig. Det är då jag känner mig älskad, vacker o uppskattad. Men kan man lämna någon bara för att sexet inte funkar? Jag vet inte hur jag ska få honom att förstå att det är ett problem o vilja komma fram till en lösning som fungerar för oss båda. Jag låter säkert helt förvirrad o oklar men d är så jag känner mig, har svårt att få ner mina tankar i skrift, men hoppas verkligen på konkret hjälp. Kanske bör tillägga att han gärna runkar o kollar på porr, men vill inte göra det med mig, utan han gör detta dagligen o struntar i mig...