Joohhnn skrev 2013-07-06 15:59:37 följande:
Herregud vad pessimistiska folk är!
Snarare kritisk och realist.
Ni ser hellre se det negativa i en produkt som ni troligtvist inte ens har testat än att se det positivt, en produkt som har hjälp åtaliga folk med alla möjliga problem,
Nej jag har inte testat, men när jag hör talas om en sådan här otrolig produkt som endast går att tillhandahålla genom MLM så blir jag nyfiken. På hur det funkar, om det verkligen är så bra som det påstås och varför man inte kan köpa det i butiker.
kan nämna min mamma som har tagit bort alla sina medeciner (10 om dagen), tagit bort Sina betablockerare medeciner som gör att hennes hjärtklaffar fungerar, min pappa som har diabetes med insulinpump på magen, han reducerat sina doser!
Jag hoppas verkligen att dina föräldrar gjort detta i samråd med läkare och att de varit ärliga med vad de tar för tillskott. Det är det här som är det luriga med placeboeffekten, vilken jag är övertygad dominerar reslutatet av Fitline; Man känner sig bättre, så pass bra att man slutar med sina ordinerade mediciner och även fast man känner sig bättre blir man gradvis sämre och sämre. Rent ut sagt livsfarligt.
I början var jag lika skeptisk som andra, men jag valde ändå att testa och har nu druckit i 1 år! Jag är 20 år, hade inga problem innan jag började med Fitline, men mår ändå så otrolgit mycket bättre efter börjat med detta för 1 år sen, min träning har fått otroliga resultat och numera sover jag KONSTANT i 8 timmar per natt.
Och hur kan du veta att det är tack vare Fitline och inte genom exempelvis träning i sig?
Kan bara nämna att PM international är ingen bluff, tror ni blufföretag får befinna sig i Tyskland som är en av Europas största ekonomier? PM international ligger även i Ängelholm i Sverige, Och i Sverige är pyramidspel olagligt, så förklara för mig hur ett blufföretag som använder pyramidspel får tillåtas att finnas på Sveriges, Tysklands, och den internationella marknaden?
Bluff och bluff. Du kan inte neka till att det endast går att tillhandahålla produkterna enkom genom MLM?
Jag väljer att kalla det pyramidspel även om det inte är korrekt beskrivning i detta fall. Sen har vi ju ingen
aning om vad burkarna egentligen innehåller, eller hur?
Här är en snabb analys av Fitline:
http://www.expressen.se/halsa/ar-vitamintillskotten-bra-eller-bara-bluff/
Själv går jag och äter en apelsin nu. Billigare, naturligare och säkerligen bättre effekt.