• Wimsey

Vem tror du sitter bakom avataren egentligen?

I en annan tråd väcktes en tanke, vilken bild man gör sig av hur en person pratar, ser ut och rör sig när man har kommunicerat med dem på FL. Ett alldeles utmärkt underlag för en tråd faktiskt ... 

Alltså, en person som har skrivit i tråden. Gärna målande beskrivningar ...

Och kom inte in och bara säg "gissa på mig!", när tråden har varit igång i en sida finns ingen anledning att inte använda första inlägget till att beskriva någon. Om du inte har något att säga om någon i tråden har högst sannolikt ingen i tråden något att säga om dig.     

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-07 19:05
    Nej ni behöver inte vara 100% seriösa hela tiden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-01 23:40
    Mellanstadietråden:
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m68102009.html

• Svar på tråden Vem tror du sitter bakom avataren egentligen?
  • mycketsaft
    Kakaa skrev 2013-03-26 18:59:13 följande:
    Oh, hur visste du? :( Jag försökte vara lite hemlig så jag skrev "Innehåller spår utav ägg" i pannan ist för att skrika ut det. :(

Åh, jag är en naturbegåvning bara ;)
  • Kakaa
    mycketsaft skrev 2013-03-27 12:33:13 följande:

Åh, jag är en naturbegåvning bara ;)
    Du är SYNSK!! 

Hur många bullar klämde jag i mig idag?!
  • mycketsaft
    Kakaa skrev 2013-05-06 21:11:24 följande:
    Du är SYNSK!! 

Hur många bullar klämde jag i mig idag?!

hmm.. 3?
  • Kakaa
    mycketsaft skrev 2013-05-06 21:12:46 följande:

hmm.. 3?
    Faktiskt, utan att bluffa du är synsk.. det måste bara vara så.. sååå..

Huur många barn kmr jag fåå???!! kmr jag giifta mig?! Kmr jag bli käääär?! vad kmr jag att jobba med?? *fnittrar nervös och flickigt* 
  • mycketsaft
    Kakaa skrev 2013-05-06 21:13:53 följande:
    Faktiskt, utan att bluffa du är synsk.. det måste bara vara så.. sååå..

Huur många barn kmr jag fåå???!! kmr jag giifta mig?! Kmr jag bli käääär?! vad kmr jag att jobba med?? *fnittrar nervös och flickigt* 

åh, då ska vi se här i spåkulan... ser två barn.. du kommer att gifta dig, men det är länge kvar, ja du kommer att bli kär, men du kommer inte att gifta dig med den person som du snart blir kär i, det kommer att bli en kort flirt men sen hittar du den sanna kärleken. Ni kommer att ha barn och hus innan ni gifter er. Du verkar ha nåfra olika jobb, i en butik bland annat.
  • mycketsaft

Det var faktiskt en annons på arbetsförmedlingen där de sökte medium, kanske borde söka ;) 

• Kakaa
    mycketsaft skrev 2013-05-06 21:16:08 följande:

åh, då ska vi se här i spåkulan... ser två barn.. du kommer att gifta dig, men det är länge kvar, ja du kommer att bli kär, men du kommer inte att gifta dig med den person som du snart blir kär i, det kommer att bli en kort flirt men sen hittar du den sanna kärleken. Ni kommer att ha barn och hus innan ni gifter er. Du verkar ha nåfra olika jobb, i en butik bland annat.
    ooohhh!! *bugar inför* åååhh du allsmäktige! *erbjuder bullar och saft* 

• mycketsaft
    Kakaa skrev 2013-05-06 21:18:16 följande:
    ooohhh!! *bugar inför* åååhh du allsmäktige! *erbjuder bullar och saft* 

Åh, tackar tackar, du har nog något övernaturligt över dig med för jag var just på väg att hämta saft och bullar. Dags att fika för tredje gången idag!
  • Kakaa
    mycketsaft skrev 2013-05-06 21:16:57 följande:
    Det var faktiskt en annons på arbetsförmedlingen där de sökte medium, kanske borde söka ;) 
    Nu driiver du?! jag skall fan sätta på mig mameluckerna och ta kattadjäveln samt tarokorten och söka!
  • mycketsaft
    Kakaa skrev 2013-05-06 21:21:07 följande:
    Nu driiver du?! jag skall fan sätta på mig mameluckerna och ta kattadjäveln samt tarokorten och söka!
    DO IT!! Jepp, jag ska se south park under tiden, så när jag återkommer hoppas jag att du fått jobbet.
  • Kakaa
    mycketsaft skrev 2013-05-06 21:20:42 följande:

Åh, tackar tackar, du har nog något övernaturligt över dig med för jag var just på väg att hämta saft och bullar. Dags att fika för tredje gången idag!
    Ja, men duh.. Jag sitter på Flashback deras paranormala forum.. jag kan allt sånt där.. jag är typ spåkärring själv liksom.. ;D
  • Kakaa
    mycketsaft skrev 2013-05-06 21:22:13 följande:
    DO IT!! Jepp, jag ska se south park under tiden, så när jag återkommer hoppas jag att du fått jobbet.
    Oh South park.. ja, jag skall se till så gubben rensar katt-toaletten ordentligt!
Svar på tråden Vem tror du sitter bakom avataren egentligen?