• nygryning

Min penis tar livet av mig...

Hej, skriver antagligen mest för att skriva av mig. Jag har ett mycket stort problem, som jag i princip tänker på dag som natt, dygnet runt, och som kommer att ta livet av mig.

Min penis är liten. Den är väldigt liten. I stånd inte mer än knappt 13 cm. Jag kommer aldrig kunna gifta mig eller skaffa barn eftersom det inte kommer finnas någon tjej som stannar en längre tid.

Bör jag mentalt gå in för att leva ensam resten av livet?  Är det lika bra att inte leva? Vad kan jag göra?

• Svar på tråden Min penis tar livet av mig...
  • NKmamma
    Jellybeanbaby skrev 2012-11-04 00:43:12 följande:
    Men kära värld 13 cm är helt normalt!!

Jag mätte min ehh.... insida en gång, för länge sen iofs (Kategori: Stupid things you do when you're young) och då kunde jag mäta med lite vilja 14 cm. FJORTON. Förbi detta och det hade gjort ont.
    Har inte mätt på många år nu! Solig

Så var inte orolig!! Det är inte längden, det är hur du använder den! Och dina händer/fingrar! Och din tunga!!
    *kram*

Vad använde du att mäta med?
    Är fruktansvärt nyfiken  
  • NKmamma

TS 13 cm är ju normalt.
    Du har haft otur och träffat helt fel tjejer.
    Ta tag i det här och sök hjälp med att prata med någon. Du behöver stärka självförtroendet.

• Jellybeanbaby
    NKmamma skrev 2012-11-04 23:59:14 följande:

Vad använde du att mäta med?
    Är fruktansvärt nyfiken  
    DAMN! Jag borde ha skrivit som anonym.

Hursom, det berättar jag inte. :D
    Min sidfot på Flashback är mycket smartare än denna.
  • Anonym

13 cm är väl medelstort och inte litet? Skaffa ett större snoppsjälvförtroende så börjar nog snoppen kännas större den med. ;)

• NKmamma
    Jellybeanbaby skrev 2012-11-05 00:05:23 följande:

Snacka om jag kommer att gnugga mina grå över hur det gick till

Det var värt ett försök iaf   
  • Anonym (fel)

Alltså som någon annan skrev tidigare - såsom VISSA män har preferenser ang. bröststorlek och utseende på fittan, har även VISSA kvinnor preferenser ang. kukstorlek. 

Bara för att en person föredrog större än vad du har - så betyder det väl inte att det du har är kasst och oanvändbart ? 
    Jag tycker man bör lära sig ta det, för sin egen skull, för man kommer stöta på människor med olika preferenser hela livet. Är man åtminstone nöjd med vad man själv har, så tar det inte lika hårt att höra att man inte har vad någon eftersöker.
    Skulle någon säga till mig att jag hade för små bröst för att vara tillräcklig för honom, så hade jag bett honom dra åt helvete Tungan ute Vad ska man med någon med en sån attityd till ändå ? 

Verkar som om många män låter storleken definiera deras manlighet, eller hur bra de är i sängen. Är själv tjej, så jag vet inte hur tungt det (kanske) känns, men om du vill må bättre så kan det vara värt att börja tänka om. 
    Ta in vad andra har skrivit till dig redan istället för att bara skita i det och lita på dina egna negativa tankar.

• Sunshine808

Linjal?Skrattande Nästan värt att kolla.

Ts: de som har lite mindre är oftast bättre på sex, de som har stor förlitar sig på att den är stor, vilket gör att de blir sämre. Jag skulle aldrig vilja bli ihop med någon igen som har stor, det är inte bekvämt
  • Jellybeanbaby
    Sunshine808 skrev 2012-11-05 00:26:01 följande:
    Linjal?Skrattande Nästan värt att kolla.

Ts: de som har lite mindre är oftast bättre på sex, de som har stor förlitar sig på att den är stor, vilket gör att de blir sämre. Jag skulle aldrig vilja bli ihop med någon igen som har stor, det är inte bekvämt
    *host* finns enklare sätt att mäta på. Man kan mäta en... eh ... pryl... efteråt, om du förstår Skäms
    Linjal hade varit för kantigt.
    Min sidfot på Flashback är mycket smartare än denna.
  • NKmamma
    Jellybeanbaby skrev 2012-11-05 00:38:21 följande:
    *host* finns enklare sätt att mäta på. Man kan mäta en... eh ... pryl... efteråt, om du förstår Skäms

Tror att det gått upp ett ljus för mig här.
  • Sunshine808
    *Skäms* tänkte inte på det mest logiska Skrattande
  • Anonym (tjej)

1. Finns inte så mycket tjejer på flashback, det är ett mansdominerat forum medan familjeliv är ett kvinnodominerat. Lyssna mer på vad folk säger här.
    2. 13 låter helt perfekt för mig också
    3. Förstår att det känns jobbigt att en tjej har klagat, det sårar, men det var bara en tjej. Jämför det med alla tjejer som någon gång haft en kille som klagat på att deras inre blygdläppar hänger någon cm utanför de yttre. Tycker du att de ska ge upp också? Eller de som har mindre bröst än Ckupa?

• Petite Chérie

Jag har mätt mig själv och jag är 12 cm djup. Vad har du träffat för kvinnor med vaginor som hästar egentligen? 13 är helt normalt. Lugna ner dig =)

• SupersurasunkSara

Tumstock *tror* 

Eller dildo och mätte sen. Har jag för lite att göra just nu? Ja!!
  • Sweno

Nu ska jag berätta en hemlighet om oss kvinnor. Vi tänder på att känna oss vackra, uppskattade och speciella. Och tro mig, det sitter inte i kuken.

• Marionettdocka

Om tjejen är liten själv kan ni ju passa perfekt samman. Att hon du träffade sa att hon inte kunde vara med någon som hade en så liten kanske berodde mer på henne storlek än på din...

Men om just det penetrerande sexet oroar dig kan du ju öva och om du inte redan är det bli fantastisk på att slicka, smeka och prata dirty.

• Pudding
    Men vilken kvinna har inte fingrat på sin livmodertapp? Eller haft en eller annan "pryl" i sin slida? Jag har i alla fall tillräckligt mycket erfarenhet för att veta att jag inte är avgrundsjup precis, även om jag inte har mätt.
  • Anonym (Inte så petig!)

Mitt ex hade 10 cm i stånd. Jag var otroligt kär i honom i över tre år, trodde han var mitt livs kärlek. Det tog slut på grund av att han bedrog mig och min familj. Hade ingenting med hans storlek på snoppen att göra. Jag älskade honom ändå.

Så ta fram charmen inom dig så ska du se att du får vem som helst. Sedan stannar de inte hos din snopp, utan hos dig! 

• Anonym

Din penis 1-2 centimeter under genomsnittet bland svenska män, du påstår att det är extremt litet och att detta kommer att få till följd att du tar ditt liv? Vad skulle de göra som har tex 8 cm, i sådana fall? Tvivla över att de ens äger en penis?

nygryning skrev 2012-11-03 22:15:15 följande:
    Hej, skriver antagligen mest för att skriva av mig. Jag har ett mycket stort problem, som jag i princip tänker på dag som natt, dygnet runt, och som kommer att ta livet av mig.

Min penis är liten. Den är väldigt liten. I stånd inte mer än knappt 13 cm. Jag kommer aldrig kunna gifta mig eller skaffa barn eftersom det inte kommer finnas någon tjej som stannar en längre tid.

Bör jag mentalt gå in för att leva ensam resten av livet?  Är det lika bra att inte leva? Vad kan jag göra?

• KaxigaFrökenKåt

Hej!
     Jag förstår att detta måste vara jobbigt för dig, men du behöver inte oroa dig. En snopp är fortfarande en snopp, spelar ingen roll hur stor/liten den är. Det finns också vissa ställningar som gör att det känns mer för kvinnan. Flört 
    Med vänliga hälsningar
    K.F.Kåt

Bättre liten snopp, än ingen snopp!
  • Anonym (Adrian)

Jag ligger på ungefär samma, kanske 12 cm.

Svar på tråden Min penis tar livet av mig...