Arga föräldrar
Hej! Jag är en snart 15årig tjej som lyckats ställa till det totalt. Igår åkte jag hem till en kompis och hade hemkomsttid klockan ett på natten. Väl där drack jag några cider i liite för snabb takt så att det spårade totalt ur i min hjärna. Kunde nog kontrollera mig själv och har inga minnesluckor men jag var rätt svinig. Jag kom hem före ett och sen slutade inte spyorna rinna ur mig, satt i flere timmar och spydde. Imorse mådde jag allt för illa för att kunna göra ngt så var tvungen att sjukanmäla mig (extrajobbar i en närbutik).. När min mamma och hennes karl sedan fick reda på detta blev det ett helt jävla helvete. Skotern jag blivit lovad i födelsedagspresent for upp i rök, pojkvännen får jag inte träffa på en vecka och nu ska min mamma berätta för min chef varför jag egentligen var borta från jobbet idag (hon är nämligen chef i en butik inom samma kedja själv så hon vekar tycka att hon hamnar berätta det), och detta är det nittio procents chans att jag kommer bli av med jobbet. Och nu undrar jag vad fan jag ska ta mig till? Vet inte om detta är rätt slags sida att skriva detta på men jag är i princip inlåst på mitt rum för en vecka framåt och ganska fly förbannad just nu. Så hemskt var det väl ändå inte??