Jag ORKAR verkligen mer.....
jag har en son som fyllde 1 här i oktober.. han är 5 veckor för tidig så egentligen blir han 12 månader nu i november.
Han har sen han blev 9 månader vart fruktansvärd hemsk om nätterna, ska nämna att han sen födseln sovit rätt okej om man bortser från hans kolik.
Men nu om nätterna vaknar han VARJE kväll exakt samma tid, och då ska de skrikas, de ska bråkas, han ska komma till vår säng. Låter vi han göra de så ska han ligga där och vrida och vända på sig. Han får inge ro till att somna då vi förmodligen stör han.
Låter vi han inte komma upp till oss så kan vi räkna med att han skrier HYSTERISKT i timmar, de kan skrikas i 3-4 timmar.
Vi har prövat med ALT för att få han att somna, han äter inte välling alls då han avskyr de så välling om natten funkar inte.
Vi har flyttat runt hans säng i hans rum och i vårt- de funkar inte.
Vi har haft de kallt, svalt, varmt i hans rum- de funkar inte.
Vi har prövat med lampan släkt och tänd- de funkar inte.
Vi orkar inte mera längre snart... varje natt samma visa. Och eftersom både jag och min sambo jobbar nu och han är på dagis så vill vi gärna få sova nånting om natten.
Vår son går som skrivet på dagis m dagarna, där sover han middag en gång på ca 1 timme. Han leker av sig och är trött när vi kommer hem, han är trött när vi lägger han. Men han vaknar alltid 4 timmar efteråt.
Snälla vad ska vi göra?! Jag klarar inte av att både höra honom eller se på när han skriker så där hysteriskt. Mitt mamma hjärta krossas då!
Men vad ska vi göra? Varför håller han på så här?