omföderskor med olika kön.......
ja som ja skrev inne på fjärde graviditeten men tredje levande barnet i rad har 2 fina döttrar innan 4 respektiv 2 år gamla mådde bra under deras graviditet förutom med andra (2åringen) som ja hade jobbig deppresion och jobbig halsbränna med galen i glass annars mådde ja bra hade energi tills båda föddes är gravid nu i vecka 25 vet ej kön antar flicka igen bara en känsla mår inge bra gnällig,noll tålamod emellanåt, ingen ork vill bara slöa och sova är trött konstant blodvärdet är lite lågt också, bara gått upp 5 kg barnet ligger väldigt lågt denna gång, ännu yrsel emellanåt lite skillnader finns mellan dessa grav men ändå vissa likheter vad hade ni för skillnader när ni väntat pojke och flicka? vilka olikheter och vilka likheter?? berätta gärna om allt från hjärtljud,till cravings kg m,m
vad tror ni när ni läser min bit här ovanför vad skulle ni tro de var? flicka igen eller en pojke? med tjejerna har hjärtljuden legat på mellan 143-150 medans denna har legat på 150 och 160 sista gång
skriv och berätta era graviditeter....
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-05 18:32
LÄS HÄR ISTÄLLET DÅ MIN TEXT OVANFÖR VAR OTYDLIG!
är inne på fjärde graviditeten men tredje levande barnet i rad, har 2 fina döttrar innan, 4 respektiv 2 år gamla.
mådde bra under deras graviditet förutom med andra (2åringen) som ja hade jobbig deppresion och jobbig halsbränna med galen i glass men annars mådde ja bra, hade energi tills båda föddes drack mycket apelsinjuice också. Nu är jag gravid igen i vecka 25 vet ej kön antar flicka igen, bara en känsla, men denna grav mår jag inge bra med gnällig,noll tålamod emellanåt, ingen ork vill bara slöa och sova är trött konstant blodvärdet är lite lågt också,mådde illa i början,hade mycket yrsel, har bara gått upp 5 kg, barnet ligger väldigt lågt denna gång,yrsel emellanåt lite skillnader finns mellan dessa grav men ändå vissa likheter vad hade ni för skillnader när ni väntat pojke och flicka? vilka olikheter och vilka likheter?? berätta gärna om allt från hjärtljud,till cravings kg m,m
vad tror ni när ni läser min bit här ovanför vad skulle ni tro de var? flicka igen eller en pojke? med tjejerna har hjärtljuden legat på mellan 143-150 medans denna har legat på 150 och 160 sista gång