• zaza1985

omföderskor med olika kön.......

ja som ja skrev inne på fjärde graviditeten men tredje levande barnet i rad har 2 fina döttrar innan 4 respektiv 2 år gamla mådde bra under deras graviditet förutom med andra (2åringen) som ja hade jobbig deppresion och jobbig halsbränna med galen i glass annars mådde ja bra hade energi tills båda föddes är gravid nu i vecka 25 vet ej kön antar flicka igen bara en känsla mår inge bra gnällig,noll tålamod emellanåt, ingen ork vill bara slöa och sova är trött konstant blodvärdet är lite lågt också, bara gått upp 5 kg barnet ligger väldigt lågt denna gång,  ännu yrsel emellanåt lite skillnader finns mellan dessa grav men ändå vissa likheter vad hade ni för skillnader när ni väntat pojke och flicka? vilka olikheter och vilka likheter?? berätta gärna om allt från hjärtljud,till cravings kg m,m

vad tror ni när ni läser min bit här ovanför vad skulle ni tro de var?  flicka igen eller en pojke? med tjejerna har hjärtljuden legat på mellan 143-150 medans denna har legat på 150 och 160 sista gång

skriv och berätta era graviditeter....  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-05 18:32

LÄS HÄR ISTÄLLET DÅ MIN TEXT OVANFÖR VAR OTYDLIG!

är inne på fjärde graviditeten men tredje levande barnet i rad, har 2 fina döttrar innan, 4 respektiv 2 år gamla.
    mådde bra under deras graviditet förutom med andra (2åringen) som ja hade jobbig deppresion och jobbig halsbränna med galen i glass men annars mådde ja bra, hade energi tills båda föddes drack mycket apelsinjuice också. Nu är jag gravid igen i vecka 25 vet ej kön antar flicka igen, bara en känsla, men denna grav mår jag inge bra med gnällig,noll tålamod emellanåt, ingen ork vill bara slöa och sova är trött konstant blodvärdet är lite lågt också,mådde illa i början,hade mycket yrsel, har bara gått upp 5 kg, barnet ligger väldigt lågt denna gång,yrsel emellanåt lite skillnader finns mellan dessa grav men ändå vissa likheter vad hade ni för skillnader när ni väntat pojke och flicka? vilka olikheter och vilka likheter?? berätta gärna om allt från hjärtljud,till cravings kg m,m

vad tror ni när ni läser min bit här ovanför vad skulle ni tro de var? flicka igen eller en pojke? med tjejerna har hjärtljuden legat på mellan 143-150 medans denna har legat på 150 och 160 sista gång

• Svar på tråden omföderskor med olika kön.......
  • Kärlek84

Förlåt verkligen men jag har väldigt svårt att läsa din text när det bara är en enda lång mening..

Men vad vill du veta? Om man kan ha olika symptom med olika kön?

Jag har väntat två pojkar och haft två vitt skilda graviditeter.

• zaza1985
    Kärlek84 skrev 2012-11-05 18:11:00 följande:
    Förlåt verkligen men jag har väldigt svårt att läsa din text när det bara är en enda lång mening..

Men vad vill du veta? Om man kan ha olika symptom med olika kön?

Jag har väntat två pojkar och haft två vitt skilda graviditeter.
    Nu har ja skrivit om allt, så nu kanske de går att läsa :)
  • viseversa

Jag har...
    Flicka
    Flicka
    Pojke

Har haft exakt lika graviditeter med alla mina barn. Mådde TOPPEN hela tiden. Gick dock över 11 dagar med pojken=).  Med flickorna gick jag inte över tiden alls. 

• zaza1985

oki...ja tjejerna har varit lätta faktiskt, första flickan gick snabbt medans andra flickan gick ännu snabbare och smidigare den tredje avbröts så de kändes inte så mycket men nu får vi se denna hur den slutar börja redan känna av SD lite obehagligt när man är van att ha 2 lyx grav jämfört med denna

• zaza1985
    Jag har...
    Flicka
    Flicka
    Pojke

Har haft exakt lika graviditeter med alla mina barn. Mådde TOPPEN hela tiden. Gick dock över 11 dagar med pojken=).  Med flickorna gick jag inte över tiden alls. 

VAR DE INGEN SKILLNAD PÅ POJKGRAVIDITETEN???
  • viseversa
    zaza1985 skrev 2012-11-05 18:41:10 följande:
    Jag har...
    Flicka
    Flicka
    Pojke

Nope ingen skillnad alls=). Trodde faktiskt det var en flicka innan bm visade mig en tydlig PUNG. Annars ingen skillnad. Mådde lika bra med pojken som jag gjorde med flickorna. 
  • viseversa
    zaza1985 skrev 2012-11-05 18:41:10 följande:
    Jag har...
    Flicka
    Flicka
    Pojke

Btw så svarade jag ju redan i detta inlägg att jag INTE haft olika graviditeter beroende på barnets kön. tyckte jag var väldigt tydlig. Men tydligen inte.

JAG HAR MÅTT EXAKT LIKADANT MINA GRAVIDITETER OAVSETT OM JAG VÄNTAT POJKE ELLER FLICKA!!! 
  • zaza1985
    viseversa skrev 2012-11-05 18:49:07 följande:
    Btw så svarade jag ju redan i detta inlägg att jag INTE haft olika graviditeter beroende på barnets kön. tyckte jag var väldigt tydlig. Men tydligen inte.

JAG HAR MÅTT EXAKT LIKADANT MINA GRAVIDITETER OAVSETT OM JAG VÄNTAT POJKE ELLER FLICKA!!! 
    Ursäkta mig men sidan uppdateras inte bra så de blir fler av samma frågor då jag är för snabb att svara! ursäkta mig så himlans mycket om de lät tjatigt
  • Mamma på heltid

Jag har en av varje. Först flicka sen pojke. Mina graviditeter har varit nästan identiska. Illamående, magform, hjärtslag. Pojkmagen var snäppet större men jag gick 1½ vecka längre då.

• zaza1985

det var faan vad alla ska vara tjuriga och gnälliga så fort man lägger upp ett jävla inlägg här på denna sida! alla kan inte skriva som duuu kanske om du inte kan ha förståelse för sådant istället för att lägga sån jävla dum kommentar!

• JennySofiMari

Monster när jag väntade flickan! Lugnt som en filbunke med pojken 3e v 24 nu Monster men har ej kollat könet men allt stämmer med min flicka

• milli79

Pojk: Fick STORA bröst direkt som gjorde jätteont, fick symptom direkt med illamående och yrsel. Mådde extremt dåligt fram till ca v10 då det började vända. Var t.om hemma från jobbet för jag kunde bara ligga i sängen först. Yr så fort jag stod upp och super känslig för dofter. Sugen på apelsiner/apelsinjos

Flicka: Inte ont i brösten alls o de blev knappt större,  inte så doftkänslig och knappt illamående. Mådde betydligt bättre än med sonen

Svar på tråden omföderskor med olika kön.......