• pontus1992

Jag är bög fråga mig vad ni vill

finns så många jag är trådar så startar en jag med, jag svarar på allt förutom kändisskvaller dvs vilka ej öppna kändisar man kan träffa på gayklubbar rätt ofta.

• Svar på tråden Jag är bög fråga mig vad ni vill
  • Anonym

Är det skoj att doppa snoppen i ett hårigt bajsigt rövhål???

• pontus1992
    Anonym skrev 2012-12-08 21:26:23 följande:
    Är det skoj att doppa snoppen i ett hårigt bajsigt rövhål???
    Sånt händer bara äckliga ofräscha och snuskiga så jag kan inte svara på frågan.. . Känns som frågan kommer från en som inte är så hygienisk av sig efter toalettbesök att ställa denna fråga så du är nog mer kapabel att svara själv eller få svar inom din familj (dvs din man om du nu är kvinna)
  • MrC
    pontus1992 skrev 2012-11-06 11:47:43 följande:
    kan ju bara prata för mig och Johan men vi är bägge både passiva (tar imot) och aktiva (ger) sen finns ju de som är bara passiva och de som är bara aktiva och de som inte har analsex överhuvudtaget.. sexet är lika varierande som hos ett heteropar.
    1 Hur vet du det?

2 Är bisexuella killar/män bättre eller sämre på sex än gaykillar?

3 Tror du att gaykillar är bättre på att suga kuk än heterosexuella kvinnor?

4 Kan man se på en man om han är hetero eller gay?
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • pontus1992
    MrC skrev 2012-12-09 06:01:56 följande:
    1 Hur vet du det?

2 Är bisexuella killar/män bättre eller sämre på sex än gaykillar?

3 Tror du att gaykillar är bättre på att suga kuk än heterosexuella kvinnor?

4 Kan man se på en man om han är hetero eller gay?

1. Vet inte riktigt vad det är jag ska svara på med tanke på ditt citat. Skriver i citatet att jag bara kan svara för mig och min sambo.

2. Tror inte det har med sexualiteten att göra det finns både bi och gay killar som är bra och mindre bra i sängen.

3. Jag har ju aldrig varit med en tjej (förutom en trekant med en fd pojkvän och en tjej i klassen då jag 15, tjejen blev kraftigt åtsidosatt och har inga positiva minnen av detta) men många bikillar säger att gaykillar eller killar överhuvudtaget suger bättre än tjejer. kan vara så men kan också vara att det är just för att det är en kille och inte sugtekniken som avgör.

4. jag som bög har nog lättare att se att en straightacting kille är bög, antagligen mer känsla än utseende bedömmande.
  • Siilje
    pontus1992 skrev 2012-12-09 05:35:31 följande:
    Sånt händer bara äckliga ofräscha och snuskiga så jag kan inte svara på frågan.. . Känns som frågan kommer från en som inte är så hygienisk av sig efter toalettbesök att ställa denna fråga så du är nog mer kapabel att svara själv eller få svar inom din familj (dvs din man om du nu är kvinna)

• Siilje

Jag är hetero som tänder på tjejer ( inget jag varken hymlar eller skyltar med kommer det upp så gör det) jag har upplevt att kvinnor som vet kan dra sig undan mig eller flator tex samtidigt som inte alls är lika reserverade mot bögar,tvärtom dras till.

Är det något du upplevt fast tvärtom? Att män taravstånd från dig?

• Anonym (Undrar)

Har du varit med om att det snackats om att du är bög i omgivningen dvs av människor som inte känner dig men som hört skaller? Vad tänker du om det i så fall? Är man fortfarande orolig för HIV/AIDS bland homosexuella eller har det blivit mindre avdramatiserat i och med bromsmedicinerna kommit? Skyddar man sig? Jag tänker på bisexuella killar som är gifta med har sexuella kontakter bakom ryggen på frun, du pratade om det ovan.

• Jäkla dramaqueen

Fan vad fjantigt. Bara för man är bög så behöver man inte stå i centrum. Häng upp din jävla queen cape. 

Ska jag göra en tråd, jag är hetero, fråga mig vad ni vill?

Finns inget intressant med en bög. Han gillar snopp och röv... so what? Jag gillar fitta och röv. Ingen skillnad. Behvöer inte stå i centrum för det.

IDIOT
  • Siilje
    Jäkla dramaqueen skrev 2014-01-15 13:56:36 följande:
    Fan vad fjantigt. Bara för man är bög så behöver man inte stå i centrum. Häng upp din jävla queen cape. Ska jag göra en tråd, jag är hetero, fråga mig vad ni vill? Finns inget intressant med en bög. Han gillar snopp och röv... so what? Jag gillar fitta och röv. Ingen skillnad. Behvöer inte stå i centrum för det.

Vad är det som får dig att tro att ts vill stå i centrum? Förstår inte riktigt kopplingen till att starta en tråd och att vilja stå i centrum.
  • Anonym (undran)

har du kommit enbart genom analsex? alltså utan att ta på kuken. 

går det? 

känns det i så fall annurlunda?

• RepenttoJesus

Jesus är Vägen, Sanningen och Livet och han är vår enda räddning! Jesus är Gud och älskar oss alla! Omvänd er genom Jesus Kristus! 

• Anonym (discoankan)

Vilka är dina discofavoriter?

Svar på tråden Jag är bög fråga mig vad ni vill