Jag är bög fråga mig vad ni vill
finns så många jag är trådar så startar en jag med, jag svarar på allt förutom kändisskvaller dvs vilka ej öppna kändisar man kan träffa på gayklubbar rätt ofta.
finns så många jag är trådar så startar en jag med, jag svarar på allt förutom kändisskvaller dvs vilka ej öppna kändisar man kan träffa på gayklubbar rätt ofta.
Är det skoj att doppa snoppen i ett hårigt bajsigt rövhål???
Jag är hetero som tänder på tjejer ( inget jag varken hymlar eller skyltar med kommer det upp så gör det) jag har upplevt att kvinnor som vet kan dra sig undan mig eller flator tex samtidigt som inte alls är lika reserverade mot bögar,tvärtom dras till.
Är det något du upplevt fast tvärtom? Att män taravstånd från dig?
Har du varit med om att det snackats om att du är bög i omgivningen dvs av människor som inte känner dig men som hört skaller? Vad tänker du om det i så fall? Är man fortfarande orolig för HIV/AIDS bland homosexuella eller har det blivit mindre avdramatiserat i och med bromsmedicinerna kommit? Skyddar man sig? Jag tänker på bisexuella killar som är gifta med har sexuella kontakter bakom ryggen på frun, du pratade om det ovan.
Fan vad fjantigt. Bara för man är bög så behöver man inte stå i centrum. Häng upp din jävla queen cape.
Ska jag göra en tråd, jag är hetero, fråga mig vad ni vill?
Finns inget intressant med en bög. Han gillar snopp och röv... so what? Jag gillar fitta och röv. Ingen skillnad. Behvöer inte stå i centrum för det.
har du kommit enbart genom analsex? alltså utan att ta på kuken.
går det?
känns det i så fall annurlunda?
Jesus är Vägen, Sanningen och Livet och han är vår enda räddning! Jesus är Gud och älskar oss alla! Omvänd er genom Jesus Kristus!
Vilka är dina discofavoriter?