Hysteriska utbrott, natt och dag!!! Varför???
Hjälp!!! Min 1,5 åriga dotter får galna utbrott när som, var som, dygnet runt! Det kan vara i 5 minuter så som att det kan hålla på i 3 timmar! Och jag hittar inga själ till varför!! Hon kan inte ha ont för hon gråter inte. Hon är förbannad och skriker sparkas och håller på. Och vad jag än gör så duger inget! Ger jag vällingflaskan dängs den iväg över rummet, är det att komma upp i min famn så dänger hon sig bakåt med svankande rygg. Det finns iaf inget som duger då!
Tack vare detta har vi börjat gå till bup och jag är så nervös över vad som väntar.
Sist sa dom att jag ska låta henne sova i min säng. Som i natt då det har varit gräsligt...hon vaknar varannan timme som vanligt och från 4 - 5.30 har hon sparkats o dängts och gallskrikigt! Jag vet inte hur länge jag ska orka detta. Det händer även vid matbord, i affärer, ute på promenad, när som i hemmet, när vi är borta hos folk....när som helst enkelt! Vad är det som är fel???
På dagarna kan jag se hennes "rastlöshet" Saker är bara intressanta i 1 minut sen gnälls det och måste hitta nåt nytt som roar. Men mer eller minre finns det inget som roar henne!
På dagis säger dom att hon har kort stubin o starkt humör och kan från en sekund till en annan visa missnöje. Fick höra härom dagen att dom tror att hon får som hon vill hemma och blir sur då hon inte får som hon vill! Men jag är benhård på va hon får och inte får göra så jag skämmer verkligen inte bort henne!
Är det någon som känner igen detta beteende???
Och det är alltså en totalt vansinnig krabat!!!