Ointresserad fru...
Är det någon mer än jag som har en fru/sambo som har blivit "ointresserad" av sex?
Visst vi har små barn och de tar mycket tid, båda jobbar mycket. Det fanns dock en tid då vi hade spontant sex, eller sex i olika former och tillfällen betydligt oftare än nu.
Idag så finns detta nästan inte kvar. Har gjort vad jag "kunnat" tror jag, lagat middagar på tu man hand, fixat weekends, rosor, köpt helt nya outfits till henne som jag vet att hon tittat på själv, underkläder i olika former och färger. De få gånger hon tar initiativ så låter det i stil med -Vill du sätta på mig då? -Vill du stoppa in den? (ofta drar hon ner byxan samtidigt hon säger det). Absolut att det kan vara tändande med "rakt på" men när man ser minspelet så kan man undra hur hon tänker. För ett par dagar sedan satt vi och kollade på tv och de hade sex på tv:n så frågade om mig om jag var kåt, JA svarade jag. Dra ner byxan så kan jag runka dig. Jag drog ner byxan och hon började ta på mig. Japp, det var skönt tills man märker att hon ff tittar mer på tv än runkandet, hon kommer av sig, hon börjar om, slutar, byter arm, slutar, börjar. Jag gav upp och drog på mig byxan och hon frågar vad hon gjort för fel....
Försökte få ut några fantasier som hon kanske hade. Jag började berätta om ett par enkla som jag funderat på. Åter igen frågade jag henne om hon hade för fantasier, jag var väldigt noga med att förklara att fantasier ÄR fantasier och att man inte MÅSTE förverkliga dem. Svaret från henne var: -Jag har inga fantasier. OK svarade jag inte en ända? Inte en fantasi på strax över 30år? Nej, var ff hennes svar. Någon mer som ALDRIG haft en sexfantasi?
Jag ljuger inte om att om jag frågar eller tar initiativ till "kel och sex" 10ggr så får jag till svart iaf 8ggr att hon inte har lust eller bara inte är sugen. För att få koll på detta så noterade jag i en kalender under två månaders tid de ggr som jag tagit initiativ och de som resulterat i sex, även noterat det ggr hon tagit initiativ. På två månader försökte jag 24ggr och "fick till det" 6ggr, bra eller dåligt? Hon hon tog eget initiativ 3ggr. Japp, det har hänt att jag någon gång inte haft lust till sex jag med och då har hon nästan blivit förnärmad och frågat vad som är "fel" på henne. Ofta har hon avslutat meningen med att -Det kanske tar flera dagar tills jag är sugen igen.
Precis som att "nu får du passa på för nu vill jag". Klart att båda ska vilja och ha lust för det samtidigt, annars så blir det ju pannkaka av det. Sex ska ju inte enligt min mening vara någon välgörenhets sak bara för att.
jaja, skönt att skriva av sig....
Älskar min fru av hela mitt hjärta!