• Björckan

Vilka glasögon ska jag välja

Vilka glasögon tycker ni jag ska välja? Jag kommer att välja två av dessa (specsavers 2 för 1) men rösta på det paret ni tycker passar mig bäst. Om ni vill får ni gärna motivera ert svar också :)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilka glasögon ska jag välja
  • Maac

Nummer 2 ramar in dina ögon jättefint och de känns moderna. Nummer 3 är diskreta. Jag tycker det är bra att de skiljer sig mycket, det är det som är det fina med 2 par.

Nummer 1 gillar jag verkligen inte, de är för smala och ger intrycket av en trött bokmal

Men ser att smaken är som baken

• annca

3 eller 4. Håller på trean. Dina ögon syns bäst med den, och så är lila snyggt.

Absolut inte två! Vet att stora glasögon visst är moderna, men INGEN passar i sådana. :P

~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
  • milli79

Tror du passar bäst i 3an men de andra funkar bra oxå. Alla var fina. Svårt att se om du passar i nr2 annars var de roligast.

• Fia 28

1:an är snyggast men borde sitta lite högre upp. 2:an, nej passar inte din stil. 3: an sitter bra men tycker den blir för färglös om du heller inte använder smink. 4:an, bra passform, men lite för kantig för dej.
    -> Ettan om du kan putta dom högre upp på näsan, annars tvåan.

• Fia 28
    Fia 28 skrev 2012-11-07 15:33:50 följande:
    1:an är snyggast men borde sitta lite högre upp. 2:an, nej passar inte din stil. 3: an sitter bra men tycker den blir för färglös om du heller inte använder smink. 4:an, bra passform, men lite för kantig för dej.
    -> Ettan om du kan putta dom högre upp på näsan, annars tvåan.
    ...annars trean skulle det ju stå!!
  • Anna74a

De är fina men jag tror att en modell som inte var så rak och avlång skulle se mer ungdomliga ut.

• Superba Supernovan

Tvåan och trean. Tvåan är väl den mest moderna bågen? Tycker iofs att alla fyra var lite tråkiga, trean kom med pga lila färg. Snyggt!

• Kärlek84

Av dessa så helt klart nummer två. Den enda bågen jag tyckte var någorlunda modern.
    Är detta en omröstningatråd kanske? Surfar från appen så ser inte det!

• Björckan

Tack för alla svar och synpunkter. Det blev nummer 3 och 4.
    3 för att jag har haft halvbågar i flera år och det känns skönt att veta att jag har dem att byta till om jag skulle störa mig för mycket på bågen under ögat plus att de var väldigt bekväma.
    4 för att jag tyckte att de var tuffa (tuffare än nummer 1) och de var något som jag inte haft förut men utan att bli allt för stort (som nummer 2) som jag inte själv tycker att jag passar i.  

Nu går jag bara och väntar på att få beskedet att jag kan komma och hämta dem Skrattande 

Svar på tråden Vilka glasögon ska jag välja