• Anonym (hen)

Vilket kön tillhör jag?

Jag har en fråga som jag skulle vilja att alla gissar på.
    Vilket kön är jag? Kvinna eller man?

Här följer lite fakta om mig och min partner. Det enda jag inte säger är vem som är kvinna och vem som är man i förhållandet. 
    Fråga gärna om det är något viktigt jag missat skriva.

Jag hämtar och lämnar barnen oftast.
    Jag  är den som är hemma oftast när barnen är sjuka.
    Jag tjänar mest. Ca dubbelt så mycket som min partner. Jag har en chefsposition i yrkeslivet.
    Jag tar i princip alltid initiativet till sex.
    Jag känner inte mig uppskattad på ett sexuellt plan av min partner. Det är ledsamt.
    Vi har sex ca 2 ggr i månaden. Jag skulle vilja ha det nästan varje dag.
    Jag har testat det mesta för att piffa till sexlivet. Middagar med levande ljus, massage osv.
    Jag har till och med gått ner 17kg och börjat på gym för att bli mer attraktiv!
    Jag blir alltid väldigt smickrad när någon av det motsatta könet bjuder på en drink.
    Jag blev smickrad när en kollega/vän bjöd mig på lunch för ett tag sedan - Jag låg med hen efteråt. (Galet bra sex.)
    Jag är äldst i förhållandet. Men det skiljer inte så mycket. 4år bara.
    På nätterna när barnen gråter är det jag som tar hand om det i 80-90% av fallen. Tänker att om min partner inte får sova ut så minskar ju mina chanser till sex ännu mer. 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket kön tillhör jag?
  • Tovo

Gissar nog på man.... Fast...nää....du e nog kvinna! :)

• Mattias 81

En äldre välutbildad kvinna med en svagare man hemma som du inte känner bekräftar dig. 

• Rödnäbba

Tror man eftersom du är sexfixerad

• Anonym

det är många kvinnor med något yngre män ,vet inte vad det beror på de födda 1954 till 1965,mycket aktiva så
    4 till 10 år åt båda hållen ofta 

• Anonym (hen)
    Anonym (hen) skrev 2012-11-06 23:04:30 följande:
    Jag har en fråga som jag skulle vilja att alla gissar på.
    Vilket kön är jag? Kvinna eller man?

Här följer lite fakta om mig och min partner. Det enda jag inte säger är vem som är kvinna och vem som är man i förhållandet. 
    Fråga gärna om det är något viktigt jag missat skriva.

Jag hämtar och lämnar barnen oftast.
    Jag  är den som är hemma oftast när barnen är sjuka.
    Jag tjänar mest. Ca dubbelt så mycket som min partner. Jag har en chefsposition i yrkeslivet.
    Jag tar i princip alltid initiativet till sex.
    Jag känner inte mig uppskattad på ett sexuellt plan av min partner. Det är ledsamt.
    Vi har sex ca 2 ggr i månaden. Jag skulle vilja ha det nästan varje dag.
    Jag har testat det mesta för att piffa till sexlivet. Middagar med levande ljus, massage osv.
    Jag har till och med gått ner 17kg och börjat på gym för att bli mer attraktiv!
    Jag blir alltid väldigt smickrad när någon av det motsatta könet bjuder på en drink.
    Jag blev smickrad när en kollega/vän bjöd mig på lunch för ett tag sedan - Jag låg med hen efteråt. (Galet bra sex.)
    Jag är äldst i förhållandet. Men det skiljer inte så mycket. 4år bara.
    På nätterna när barnen gråter är det jag som tar hand om det i 80-90% av fallen. Tänker att om min partner inte får sova ut så minskar ju mina chanser till sex ännu mer. 

Mina damer och herrar.
    Här kommer svaret.
    Jag är en:
    MAN

Tack alla för era gissningar och för alla kommentarer.
    Jättekul läsning.

Jo, det händer faktiskt att tjejer bjuder killar på drinkar och på lunch. Inte så ofta... Men den händer. 
    Iom att det är väldigt sällan som det händer blir man ju extra smickrad. 

Jo, en kille kan gå ner 17kg och börja gymma för att bli mer attraktiv för sin partner. 

Jo, en kille kan faktiskt jonglera med yrkeslivet och familjelivet och få ihop det hyggligt.

Häst... Ja arbetshäst kanske. 

Hannis - Kul att vi är lika. Men jag är som sagt man. :) 
  • Anonym (hen)
    Anonym (kanske) skrev 2012-11-06 23:42:47 följande:
    Kanske... eller så har mannen klagat på sömnbrist som orsak till hans bristande lust (Har sett det i trådar både där den som inte vill är en man och kvinna.. )

Ta hand om barnen på nätterna => större chans att han inte är så trött => större chans till sex.. 
    Det är just så jag tänkt det.
    Ta hand om barnen = hon får sova = ej trött = mer sex

Sen ser verkligheten lite annorlunda ut.

• Anonym
    Anonym (hen) skrev 2012-11-11 01:40:18 följande:

Har det gett dig mer sex då?
  • Anonym (???)

Om du inte redan hade sagt det så hade jag gissat på man. 
    Anledningen till att jag tänkte så var att du skrev att du låg med den som bjöd dig på lunch.
    Vilken kvinna hade sänkt sig så lågt?

• Grappa
    Anonym (hen) skrev 2012-11-11 01:40:18 följande:

Jag är grym på att gissa! Skål
  • cherrycupecake83

denna var lite svår, jag känner många män om spenderar mest tid med sina barn. (vilket kan sticka i många andra kvinnors ögon) att inte deras män gör detsamma. Eftersom du då tjänar mer än din partner och stannar hemma mest så går det ingen nöd på dig eftersom du verkar ha en bra lön.Jag får känslan att hemma hos er är det ombytta roller. När det kommer till sex med sin partner skojade man allitd förr och sa att kvinnan hade huvudvärk men det finns även män som inte vill ha sex med sin partner av olika själ.Har måna tjejkompisar som gjort allt i sin makt för att få sin sambo att bli intresserad men inget har hjälpt.
    Jag kan relatera till andra män/kvnnor som försökt att gå ner i vikt men mestadels är det kvinnor som vill ändra på sina liv. Dem män jag känner brukar sällan anlita gym då går de hellre ut och promenerar.

Kvinnor brukar vara dem som står i baren och vill bli bjudna på drinkar och vill känna sig i centrum av andra män. Jag har aldrig varit med om en raka motsatts att en man blir glad av att en kvinna bjuder på en drink/öl osv. En lunch som sedan ledde till sex, och det var det bästa du fått på länge. Förr sa dem att det var majoritet män som var otrogna men nu förtiden är det 50-50.  Jag tror du är en kvinna.

• cherrycupecake83
    Anonym (hen) skrev 2012-11-11 01:37:00 följande:
    Mina damer och herrar.
    Här kommer svaret.
    Jag är en:
    MAN

Jättekul läsning.

Jo, det händer faktiskt att tjejer bjuder killar på drinkar och på lunch. Inte så ofta... Men den händer. 

Jo, en kille kan gå ner 17kg och börja gymma för att bli mer attraktiv för sin partner. 

Jo, en kille kan faktiskt jonglera med yrkeslivet och familjelivet och få ihop det hyggligt.

först nu såg jag svaret. hahahhaha
  • Anonym (hen)
    Anonym skrev 2012-11-11 11:17:17 följande:

Har det gett dig mer sex då?
    Nej

Men skam den som ger sig.

Eller... Kanske därför jag var otrogen... 
  • Anonym (hen)
    Anonym (???) skrev 2012-11-11 11:24:20 följande:
    Om du inte redan hade sagt det så hade jag gissat på man. 
    Anledningen till att jag tänkte så var att du skrev att du låg med den som bjöd dig på lunch.
    Vilken kvinna hade sänkt sig så lågt?
    Ganska många tror jag.
    Förutsatt att mannen som bjuder är smart, snygg, charmig, sexig och visar massor av intresse. 

:) 
  • Anonym (hen)
    cherrycupecake83 skrev 2012-11-12 10:46:08 följande:
    först nu såg jag svaret. hahahhaha
    Det gör inget. :)
    Tack för att du gissade :)
    Det är jätteintressant att höra att man är kvinna.

• Anonym

Ser att du redan har svarat.
    Jag gissade på kvinna, enkom på grund av ordvalet attraktiv

• Simon 681
    Anonym (hen) skrev 2012-11-11 01:37:00 följande:
    Mina damer och herrar.
    Här kommer svaret.
    Jag är en:
    MAN

Jättekul läsning.

Jag tänkte att det var en atypisk kvinna, därav behovet att starta en tråd om det.
  • dammtussen

Vet hon om att du varit otrogen? Hon kanske får upp ögonen för dig igen om hon vet att du kan få dig en rullning på höskullen utan henne. Om det nu är något du vill rädda?

Svar på tråden Vilket kön tillhör jag?