FrökenIda skrev 2013-06-11 14:59:02 följande:
Hej :)
Hehe ja, det är ganska mycket frånvaro i denna tråden hehe Jag hänger i den tråden som heter "Vi som fått bebis april, maj juni.." nåt sånt =) men där är så många som skriver i den tråden så man blir rent snurrig och hänger inte med hehe
Men jisses vad du varit med om!!

Så hemskt!! :( Konstigt att de missat det då på BB, med moderkakan menAR jag..? Det borde de väl lagt märke till för du måste väl ha blött en hel del redan då eller?
Ja, tack, vi har det bra här hemma! Sambon jobbar lite mycket bara så det är väl det som är synd att de inte träffas så mycket.. sen har vår lille Vilhelm magknip, men han får massa droppar för det som hjälper ganska bra =) Hur mår din lilla? :)
Det räcker med en mm stor bit för att det ska bli problem och sen växer den lilla pyttebiten av de hormoner som är kvar så när jag började blöda var den ca 1 cm stor. Har iaf äntligen slutat blöda, 6,5 v efter hon fötts. Wohooo
Kollade in i den tråden och såg att det skrivits massor sen jag la in bild på min lilla.... tror det var den tråden iaf haha
Hon mår kanon, lilla matvraket. 57 cm lång nu och 5330 g

väldigt vaken och vägrar ligga ner, hon ska vara med och titta på allt. Vilka droppar använder du?