• Helle333

Stockholm, ett-åring

Jag ska till Sthlm månadsskiftet nov-dec, vad finns det för roligt man kan göra med en ett-åring?

• Svar på tråden Stockholm, ett-åring
  • YokohamaNr2

Jag kan verkligen rekommendera Kulturhusets rum för barn, ett typ av bibliotek men också lekrum och aktiviteter som är roliga för en ett-åring

• Helle333
    YokohamaNr2 skrev 2012-11-09 14:02:08 följande:
    Jag kan verkligen rekommendera Kulturhusets rum för barn, ett typ av bibliotek men också lekrum och aktiviteter som är roliga för en ett-åring
    Tack för tipset =)  jag får kolla upp detta.
  • Lilla i

Kulturhuset är som sagt trevligt. Ska du fika så kan jag rekomendera Mio affären vid plattan (sveavägen). De har fik längst upp och där finns litet lekrum som barn kan krypa runt i lite (fanns iaf när jag var där sist) . Vill du ha tips på lite lekplatser har jag några på min hemsida
    www.gratismedbarn.se

• Duckan

Vasaparken och Humlegården ligger centralt med lekparker. Kulturhuset Rum för barn.

• Lilla i

Vill du shoppa lite och köpa annorlunda saker som ingen annan har så är konstfacks julmarknad den här helgen www.konstfack.se Kanske inte så kul för ett-åringen men kul för dig
    Tips på roliga lekplatser finns på min hemsida som jag skrev om tidigare. Annan trevlig tipssida på nätet är www.barnistan.se finns som app oxå (gratis) De brukar tipsa om aktuella saker som är på G i Stockholm

Svar på tråden Stockholm, ett-åring